אחרי 40 שנות ערירות ו 6 שנים ללא ילדים: הרב יעקב וייצמן השיב נשמתו לבוראה

לאחר מסע חיים מפרך וייסורים לא פשוטים, השיב הרב יעקב ויצמן את נשמתו הטהורה לבוראה. ילדיו הטהורים עומדים בפני חומה שרק אם נשבור אותה ביחד, הם יזכו לחיים בריאים שירפאו ויעטפו את הצלקות שנותרו

בחדרי חרדים בשיתוף קופת העיר | חרדים 7.4.2021 | 07:54

היתום עושה קריעה צילום: באדיבות המצלם

ארבעים שנה.

ארבעים שנה המתין הרב יעקב ויצמן למצוא את בת זוגו ולהתחתן. ארבעים שנה הלך במדבר הרווקות וסבל מייסורי נפש אמיתיים עד שמצא את המיועדת לו, זכה להתחתן והקים בית של תורה.

לחצו כאן כדי לעזור למשפחה האומללה שעוברת מסע ייסורים מפרך>>>

אבל זה לא הכל. שש שנים מייסרות חיכה הזוג ויצמן מרגע שהתחתנו ועד שנולדו ילדיהם הרכים, שש שנים שנראה היה שלא ייגמרו ובסופן זכו לחבוק שלושה ילדים, שני בנים ובת יחידה. שלושה ילדים טהורים נולדו.

הזוג ויצמן עבר כל כך הרבה בדרך להקמת המשפחה, ואם חשבו שהגיעו אל המנוחה ואל הנחלה ויזכו למעט נחת, באה המציאות וטפחה על פניהם בחדות רבה.

חמש עשרה שנים לאחר שהתחתנו, כשהם מגדלים את ילדיהם בביתם ומייחלים לטיפה של נורמליות, הגיעה המחלה ושיבשה כל זכר לחיים שבנו בעמל וקושי.

שנה וחצי נאבק הרב ויצמן בכל עוז בגידול שהלך ואכל כל חלקה טובה, שנה וחצי בהן לא יכלה אשתו לעבוד ובהן הלכו והצטברו החובות - והכל במטרה לנצח את הקושי ולהצליח לחזור אל החיים, אלה שבנו בעשר אצבעות.

לחצו כאן כדי לעזור למשפחה האומללה שעוברת מסע ייסורים מפרך>>>

אבל לאלוקים תכניות אחרות, והרב יעקב בן הרב ימין ויצמן השיב את נשמתו הטהורה לבוראה לאחר שהזדככה בייסורים כה רבים, קשים ומרים. ייסורים מכל הסוגים, מכל הניסיונות ועם כל הקשיים.

בבית נותרו שבורים אישה ושלושה ילדים קטנים שאיבדו אבא, בעל ומשענת. שנותרו מלאי צלקות מההתמודדות הבלתי אפשרית ושעכשיו עומדים בפני חומה בלתי עבירה שמחסלת כל סיכוי לחזור לחיים שפויים, חומת החובות.

עם ישראל, זה עלינו.

אבי היתומים יחד עם אבא שלהם ידאגו להם משמיים ואנחנו צריכים ויכולים להיות השליחים. כל שקל ישמש כדי לתת לבן העשר, לבת השמונה ולבן החמש סיכוי לחיים טובים ומלאי שמחה.

אנא פתחו את לבכם בפני המשפחה שהתייסרה כבר די, ועזרו להעניק להם הזדמנות לחיים הגיוניים ושפויים.

לחצו כאן כדי לעזור למשפחה האומללה שעוברת מסע ייסורים מפרך>>

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום