החלה ההרשמה ללימודי תקשורת ומדיה מעשית למגזר החרדי

ההצלחה הגדולה של בית הספר טאלנט סקול ממשיכה ובגדול. קורס ייחודי ובלעדי מסוגו למגזר הדתי והחרדי, שמאפשר לימודי מדיה באווירה המותאמת למגזר • בין היתר יתנסו התלמידים איך לעמוד מול מצלמה, איך להפיק תוכניות אותן הם יצרו באולפן מקצועי ומשוכלל ובעיקר המון מושגים וכלים מקצועיים בתחום • בוגר בית הספר אלעד זהבי, שהשתלב בתחום עם סיום הלימודים, מספר ל'כל רגע': "הודות ללימודים המקצועיים והכלים שקיבלתי אני מתפרנס ועובד בתחום" • מחזור אביב ייפתח ביום ב' 26/4/21

שימי פרקש | כלכלי 7.4.2021 | 07:49

תלמידי בית הספר המעשי מחזור חורף 2020 צילום: יח"צ

עולם התקשורת החרדי מתפתח בשנים האחרונות, ובהחלט מדובר בשינוי מגמה שהולך וצובר תאוצה. יותר ויותר אנו עדים לאנשי תקשורת שמשתייכים למגזר החרדי.

בית הספר טאלנט סקול, זיהה את הפוטנציאל שהולך וגדל, והחליט להכשיר תלמידים במקצועות המדיה.

הקורס שמוצע הינו ייחודי במגזר, ומדובר בהזדמנות נדירה לקבל כלים מקצועיים בתחום ולהיחשף לתעשייה שלמה, היוצרת סרטים, תוכניות והפקות בתחומי המדיה.

הרשמה לטאלנט סקול 2021

 

מי שהגה את הרעיון, הוא מרצה ומנהל בית הספר טל שבתאי שעוסק בתחום מצעירותו. טל, מביא איתו ניסיון ככתב בערוץ 20, כבמאי בתאגיד השידור הישראלי כאן 11 (ע.במאי מנהל הפקה -דוקו ריאלטי "עוד ניפגש"), כמגיש וכמפיק תוכניות בערוץ 98 ושלל פרויקטים מתחום המדיה. 

כיום בוגרי בית הספר כבר השתלבו בתעשייה והחלו לעבוד, לאחר שסיימו בהצלחה את הלימודים. אחד מהם הוא אלעד זהבי שעובד כיום בערוץ 2000 : "אמא שלי ראתה את המודעה על בית הספר, ויודעת שמגיל צעיר גם כשלמדתי בישיבה, חיפשתי לצלם ולהפיק. היא פתאום ראתה שנפתח מחזור באווירה תורנית, ואני גם חקרתי קצת בנושא, והחלטתי שאני נכנס ללמוד, ואני חושב שזה צעד הכי מבורך שלי עד היום. אני יכול לספר, שכשהגעתי לראיון עבודה בערוץ, הבינו מהר מאוד שיש לי המון ידע, אותו קיבלתי בטאלנט סקול, ומיד התקבלתי לעבודה. כיום אני מגיש תוכניות עורך ומפיק בערוץ".

לימודים בטאלנט סקול

 

גם אוריאל וייס, בוגר מחזור קיץ בשנה שעברה, השתלב בתחום והחל לעבוד במחלקת הפוסט של ערוץ 20 . כיום אוריאל עורך ומבזקן בערוץ, וניכר שהדרך שהחל בבית הספר קידמה אותו משמעותית : "טל המליץ עלי במערכת, וכיום חצי שנה לאחר שאני בערוץ, אני יכול להגיד שהקורס חידד לי את כל העניין הפרקטי, ולכן הצלחתי להשתלב ולהצליח כאן במערכת"

הלימודים מתקיימים בירושלים אחת לשבוע, במשך 3 חודשים, והם כוללים חודשיים עיונים, וחודש מעשי בתוך האולפן.

בקורס ילמדו בין היתר את יסודות הצילום והעריכה, איך יוצרים תוכניות, תוכן ותחקיר, פרה פרודקשן הפקה, פוסט וכו'.

הקורס מיועד לתלמידים מהמגזר שתמיד תחום התקשורת בער בהם, בעלי כישרון ואוריינטציה לתחום.

מומלץ לבקר באתר בית הספר, ולהתרשם מעובדות גמר של תלמידים ולקבל מידע נוסף וסילבוס מקוצר.

הזדרזו להירשם מספר מקומות מוקבל.

ניתן למלא את הטופס הבא ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים
 
 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום