גליקמן ביקר את השופטים וספג שלל עקיצות

"מגן הדמוקרטיה", "שומר הסוף", "דובר הפרקליטות", אלו הם חלק מכינויו של כתב המשפט של חדשות 13 אביעד גליקמן. היום הוא נפל בעצמו למלכודת כשביקר את שופטי נתניהו שלדעתו "חייבים" לקצר הליכים ו"לחתוך מהר" | עיתונאים מימין לא נשארו חייבים והלמו בו

קובי עוזיאלי | תקשורת 6.4.2021 | 20:55

העיתונאי אביעד גליקמן צילום: צילומסך ערוץ 13

כתב המשפט של 'חדשות 13' אביעד גליקמן, שמרבה להגן ולשמור בכל כוחו על מערכת המשפט והעומדים בראשה, ונוהג לתקוף בביקורתיות חריפה את מי שמעזים לבקר את היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט, פרקליט המדינה או שופטים, הן חברי כנסת והן עיתונאים שאינם מיישרים קו עמו יספגו מהלומה, לעיתים מרושעת ואכזרית.

היום נפל גליקמן בעצמו לפח שכרה לעצמו כשצייץ בטוויטר, "זה לא יאומן. אחרי הפסקה של 45 דקות השופטים נענים לבקשת צוות ההגנה שרוצים התייעצות בקשר להליך שאין עליו זכות ערעור". כתב גליקמן בהתייחסו להפסקה בעדותו של מנכ"ל 'וואלה' לשעבר אילן ישועה בתיק 4,000 שנמשכה זה היום השני. לדבריו, "בקצב הזה המשפט לא ייגמר לעולם. השופטים חייבים לחתוך ומהר". כך גליקמן בדברי ביקורת על השופטים שהחליטו להיטיב עם צוות ההגנה.

הפרשן הפוליטי של הערוץ המתחרה, עמית סגל עקץ את גליקמן בתגובה וכתב: "כואב הלב על המתקפה הבוטה על שומרי הסף. איפה ברוכי קרא שיזעק מרה?".

גליקמן הגיב לו וכתב: "נראה לי שמישהו פה צריך הסבר למילים "מתקפה בוטה". יש לי גם הרגשה מי יכול להסביר לך".

הפרשן המשפטי של 'חדשות 13' שאוזכר בציוץ של סגל התערב והגיב: "עמית אני לא בדיון, אז לא יודע לחוות דעה. מה, עד כדי כך התגעגעת?".

עמית סגל הגיב והמשיך לעקוץ את גליקמן: "אני פשוט מזועזע מהמתקפה של אביעד על השופטים. מקווה שלא תוצמד להם אבטחה".

גם כתב 'ישראל היום' גלעד צוויק, הצטרף ועקץ את גליקמן: "למה בכלל השופטים צריכים להחליט משהו אחרי שכבוד הנשיא דרוקר כבר חקר עדים והרשיע את נתניהו בבית משפט 'המקור'? אגב אביעד, מה לגבי הפשיטה על הכנסת? עברו כבר שבועיים מהבחירות, ועדיין גדודי הביביסטים לא הסתערו על המשכן. שוב נפלת בפח / הפלגת בדמיונך?".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום