האסון בנחל פרת: הוארך מעצרו של הרב

אסון מותו של הנער שמעון הלר ז"ל: הרב ששנעצר אתמול על ידי המשטרה בחשד לגרימת מוות ברשלנות, יישאר במעצר עד יום חמישי - כך קבע בית משפט השלום בירושלים | הרב שתק בחקירתו. עורך דינו טען בדיון כי "הוא מצוי בטראומה בעקבות האירוע"

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 6.4.2021 | 13:36

זירת האסון, שמעון הלר ז"ל צילום: דוברות איחוד הצלה

בית משפט השלם בירושלים האריך היום (שלישי) בשלושה ימים את מעצרו של הרב שנעצר אתמול (שני), בחשד לגרימת מותו ברשלנות של הנער שמעון הלר ז"ל בן ה-15, שטבע אמש למוות בנחל פרת סמוך לכפר אדומים במהלך טיול מאורגן.

הרב, שהשתתף בין היתר כמדריך בטיול, שתק בחקירתו במשטרה. נציג המשטרה אמר בפתח הדיון כי "מחומר חקירה הראשוני שנמצא בתיק, עולה חשד שהעצור היה אחראי על הקבוצה, ומתוך כך, גם על המנוח". המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשמונה ימים אך השופט אלעד לנג נענה חלקית לבקשה -והורה להשאירו במעצר עד ליום חמישי.

הלילה, נערכה בירושלים הלוויתו של הנער, חסיד קהילת 'שובו בנים' ותלמיד ישיבת 'חכמה ודעת'. ההלוויה התקיימה בבית הללוויות שמגר בהשתתפות עשרות בני משפחתו וחבריו. אחד ממכרי המשפחה אמר אתמול ל'כל רגע' כי "מדובר בטרגדיה קשה ונוראה בקהילה, הוא היה ילד חמד ומאיר פנים בצורה מיוחדת". 

עוד קודם לכן, הפגינו למעלה ממאה אנשי קהילת 'שובו בנים' בצומת כיכר השבת בירושלים, בעקבות  סירוב הפרקליטות לשחרר את גופתו שמעון הלר ז"ל. במהשך הלילה,  בעקבות התערבותו של רב המשטרה, ניצב משנה הרב רמי ברכיהו וארגון זק"א ת"א, הושגו הסכמות בין הצדדים והגופה שוחררה לקבורה.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום