התאונה הקטלנית בחג: חשד שהנהג היה מסומם

גם בחלוף כ-48 שעות מאז קרות התאונה המזעזעת ביו"ט שני בברוקלין, במשטרה מנסים להבין מי האשם ומה גרם לתאונה. נבדק חשד שהנהג הפוגע באמבולנס שהתהפך - נהג תחת השפעת סמים

יענקי פרבר | חדשות בעולם 6.4.2021 | 11:35

זירת התאונה בברוקלין צילום: באדיבות המצלם

משטרת ניו יורק ממשיכה לחקור את נסיבות התאונה הנוראה שהתרחשה ביו"ט שני של גלויות שבה נפגע אמבולנס של 'הצלה' בברוקלין מרכב חולף והתהפך על צדו. בינתיים הגיע לידי 'כל רגע' פרטים חדשים ומאד מטרידים.

ביו"ט שני של גלויות, שביעי של פסח, בסביבות השעה 15:00, אמבולנס של ארגון 'הצלה' העביר בברוקלין חולה קשישה שחוותה דום לב ועברה החייאה בדרכה לבית החולים. באמצע הדרך נפגע האמבולנס מרכב שנכנס בו בעוצמה בזמן שחצה צומת, והתהפך על צדו.

בתיעוד שפורסם באתר Yeshiva world news ניתן לראות את הרכב הפוגע נוסע במהירות גבוהה בנתיב הלא נכון, כשהוא נכנס לצומת ופוגע באמבולנס.

מתברר ביממה האחרונה כי לנהג היה אישור נהיגה של "לומד נהיגה" בלבד, כאשר בתוך הרכב היה נהג מורשה אחר שישב ליד הנהג המתלמד, בארה"ב לא חייבים מורה נהיגה, אפשר גם מישהו שיושב ליד הנהג שעומד בקריטריונים שקבע משרד הרישוי.

עוד דווח, כי נעשתה בדיקת דם בבית החולים כדי לקבוע אם הנהג היה תחת השפעת מריחואנה, והמשטרה מחכה לתוצאות. בנוסף, נודע כי ייתכן שהייתה כמות קטנה של מריחואנה ברכב, אם כי הודות למושל ניו יורק, אנדרו קואומו, כיום חוקי להחזיק מריחואנה לצריכה עצמית.

לאחר התאונה הקשה, הקשישה היהודיה בת ה-95 שהיתה באמבולנס תוך שהיא חווה דום לב, הועברה לבית החולים הר סיני-ברוקלין, שם נפטרה, אך לא ברור עדיין האם מהפגיעה או מדום לב. באירוע נפצעו עוד שמונה אנשים, חלקם טופלו בבית החולים ושוחררו לאחר הטיפול, הנהג והמלווה שפגעו באמבולנס קיבלו גם הם טיפול רפואי בבית החולים, ושוחררו לדרכם. אך הנהג ככל הנראה יוזמן לחקירה.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום