החל הדיון במשפט נתניהו: העד המרכזי מאויים

בתחילה הדיון השני בשלב ההוכחות במשפטו של ראש הממשלה, דנים השופטים בדרישה של צוותי ההגנה לפסילת ראיות מצד ההגנה | הפרקליטות עדכנה את בית המשפט על הודעות האיומים שקיבל אמש העד המרכזי אילן ישועה

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 6.4.2021 | 10:17

נתניהו בבית המשפט צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

בבית המשפט המחוזי בירושלים נפתח הבוקר (שלישי) הדיון השני בשלב ההוכחות במשפטו של ראש הממשלה נתניהו. בתחילת הדיון, דן בית המשפט בטענות שנשמעו מצד צוותי ההגנה של הנאשמים על 'ריענון הזיכרון' שנעשה לעד המרכזי והבקשה לפסילת ראיות. 

בפתח הדיון, עדכנה הפרקליטות את השופטים על הודעות האיומים שקיבל העד המרכזי במשפט אילן ישועה, לאחר העדות הארוכה שנתן אתמול (שני) בבית המשפט. 

אתמול, התלונן ישועה בפרקליטות: קיבלתי איומים ברשתות החברתיות ושינו שוב את ערך הויקיפדיה שלי. על פי הדיווח ב'חדשות 13', מדובר על מסר מאיים ישועה קיבל בפייסבוק.

השופטת רבקה פרידמן פלדמן התעניינה האם עורכי הדין של ההגנה עודכנו בנושא. התובעת ליאת בן ארי השיבה: "אנחנו מיידעים את המשטרה. אנחנו לא תמיד יכולים להעביר במיידי להגנה. אנחנו לא רוצים ליצור דרמה.  אנחנו פשוט לא רוצים ליצור רושם שאנחנו יוצרים קשר עם העד".

בדיון נוכחים הנאשמים שאול ואיריס אלוביץ'. במהלך הדיון נרשם עימות בין פרקליטו של נתניה ועו"ד בועז בן צור, לבין התובעת עו"ד יהודית תירוש.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום