מסתמן: זה הפתרון לעסקים קטנים אחרי הקורונה

עיר הבירה של ישראל הופכת בשנים הקרובות גם לבירה הכלכלית של ישראל, עם פתיחת אזורי תעשיה חדשניים ומתקדמים • בואו לשמוע על מרכז העסקים המעניק פתרון מושלם עבור אנשים שחושבים על עתידם

כתבה מקודמת | כלכלי 5.4.2021 | 09:19

מגדל רם צילום: יח"צ

בשנה האחרונה, רבים מצאו את עצמם עובדים מהבית ולמשך תקופה בלתי ידועה, אם זה בגלל חל"ת, בידוד, סגר או שהמשרד שלהם עבר למתכונת של עבודה מרחוק, דבר אחד בטוח; די להתקע בבית וללא ספק ישנם יתרונות משמעותיים בסביבת העבודה מחוץ לד' אמות של הבית.

ירושלים, עיר הבירה של ישראל הופכת בשנים הקרובות גם לבירה הכלכלית של ישראל, עם פתיחת אזורי תעשיה חדשניים ומתקדמים. הצמיחה האדירה והתנופה של העסקים שצורכים משרדים יצרו ביקוש אדיר, הרבה מעבר לכמות המשרדים המוצעים להשכרה בירושלים.

גם בתקופת הקורונה, למרות כל המשברים והמשרדים שעברו לעבודה מרחוק - ברחוב כנפי נשרים, התפוסה היא של 99% מהמשרדים.

הבשורה שלנו בתחום המשרדים

בעל עסק או נותן שירות שאינו זקוק למשרד של מאה מטרים וצפונה כמעט ולא יוכל למצוא משרד בהתאם לצרכיו בבניין משרדים שוקק (בייחוד לקניה).

 בחברת פלטינום גרופ זיהו את הצורך והביקוש לרכישת משרדים קטנים עם סביבת עבודה חווייתית המכילה את כל הצרכים המשרדיים של בעלי העסקים וייעדו לשם כך מספר קומות במגדל החדש והיוקרתי בכנפ"ש, אליו עתידות לעבור חברות גדולות. קומות אלו הינם במתכונת של 'אופיס ספייס' כלומר שטחים של משרדים החל מ15 מ"ר ועד 80 מ"ר ובמגוון גדלים משתנים שיתאפשר גם למשקיע וגם לבעל העסק הקטן לרכוש לעצמו נכס מניב ומבוקש במקום לאבד את ממונו על שכירות או על השקעה אחרת שתתברר כלא כדאית.


הנוף מהמשרדים • קרדיט: יח"צ

בעלי המשרדים ב'אופיס ספייס' יהנו בנוסף למשרד הפרטי שלהם גם משטחי ציבור משותפים של חדרי ישיבות, מטבחים וכמובן עבודה פורה לצד עסקים נוספים  שיוכלו למנף זה את זה, בגדר 'צאו והתפרנסו זה מזה'

רכישת הנכס מתבצעת כאשר כל רוכש רושם בטאבו את היחידה שרכש על שמו ובנוסף נרשמת בבעלותו  גם החלק היחסי בשטחים המשותפים מה שמקנה לו ערך אדיר שלא קיים בשום משרד סטנדרטי אחר שיקנה.

השקעה קטנה, פוטנציאל ענק

חברת 'פלטינום גרופ' נותנת מענה מושלם ומותאם לקונספט של בעלי עסקים קטנים גם ברמת העלויות. לשם רכישת משרד מה שנצרך בשלב הראשוני זה הון עצמי של 150 אלף ₪  בשביל לקנות משרד של 300 אלף ₪, שכן בנק לאומי שמלווה את הפרויקט מעניק ליווי של לפחות 50%.

מדובר בסכום נמוך שיחזיר את עצמו כיון שאת הנכס תמיד יוכל למכור ואת ההחזר אם קנה להשקעה בטוח יקבל. במידה והרוכש בוחר להשכיר את הנכס, יקבל עליו סדר גודל של 2500-3000 ₪ לחודש שזה לכשעצמו בשורה אדירה ביחס לעלות ההשקעה הנמוכה.

מיזם זה אינו מיזם ההשקעה הראשון של 'פלטינום', כבר ב'מרכז אורנים' בירושלים נמכרו קומות של משרדים ובחודשים הקרובים יתקבל טופס 4 לאכלוס.

מיקומי המיזמים הממוקמים באזור המבוקש והפועם של מרכז העסקים הירושלמי, רחוב כנפי נשרים מביא בשורה של התפתחות לעסקים בסביבה מתפתחת ומתקדמת על תוואי מסלול הרכבת הקלה שכעת נבנה בכנפי נשרים מה שמבטיח השקעה בטוחה בגלל הערבות הבנקאית והכנסה חודשית גבוהה מאוד בגלל הצורך הגדול והדרישה הבלתי פוסקת למשרדים קטנים

p> ניתן למלא את הטופס הבא ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים על המיזם המהפכני
 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום