חברת פייזר הפסיקה את אספקת החיסונים לישראל

מאז החל מבצע החיסונים בישראל, עד כה התחסנו לנגיף הקורונה 5,257,002 בני אדם. במקביל, 4,816,231 בני אדם התחסנו במנה השנייה | לדברי מנכ"ל משרד הבריאות ד"ר חזי לוי, חברת פייזר הפסיקה את האספקה לישראל | זו הסיבה

אהרן מילר | בריאות 4.4.2021 | 12:46

נתניהו ואדלשטיין מקבלים פני החיסונים צילום: Israel Sellem/POOL

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטין כמו עוד בכירים במערכת הבריאות בישראל זעקו בשבוע האחרון כי הסירוב של יושב ראש כחול לבן וראש הממשלה החלופי, להתכנס לישיבת ממשלה ולאשר את ההסכם מול חברת פייזר תעצור את מבצע אספקת החיסונים בישראל.

ואכן הבוקר (ראשון) אישר מנכ"ל משרד הבריאות הד"ר חזי לוי את הדיווח מהשבוע שעבר וחשף בשידור בגל"צ שחברת פייזר הפסיקה את האספקה לישראל וצפויה לחדש אותה רק לאחר שהממשלה תתכנס לאשר את ההסכמים.

התבטאות זו מאששת כאמור את אזהרות נתניהו ואדלשטיין, כי אי כינוס הממשלה לאור חילוקי הדעות והביקורת של יו"ר כחול לבן בני גנץ, יוביל למצב בו ישראל תיתקע ללא חיסונים.

בנוסף הזהיר נתניהו לא אחת כי חיסונים אלו אף על פי שהם נראים כמיותרים הם "מיועדים עבור הילדים שלנו", ואכן בשבוע שעבר הודיעה החברה כי החיסונים סיימו את שלב המחקר על גילאי 12-16 והחיסון נמצא יעיל עבורם.

בתוך כך, דווח הבוקר כי מאז החל מבצע החיסונים בישראל, עד כה התחסנו לנגיף הקורונה 5,257,002 בני אדם. במקביל, 4,816,231 בני אדם התחסנו במנה השניה. כעת נראה שהמבצע הנרחב עלול לסבול מקשיים.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום