האם השדרן תומך נתניהו יוסר מלוח השידורים של גל"צ

השדרן והפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו, המשדר כיום בגל"צ שוב במוקד הסערה | גם שכרו בתפקיד 'יועץ חיצוני' נחשף, כמו גם העובדה שחוזה ההעסקה שלו נגמר בסוף החודש, ובתחנה לא התייחסו לשאלת התחקיר האם החוזה מולו יחודש

אהרן מילר | תקשורת 30.3.2021 | 21:10

יעקב ברדוגו צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יעקב ברדוגו, לשעבר בכיר מפעל הפיס, וכיום שדרן בגל"צ שוב בכותרות. לאחר שבכל מהלך הבחירות הואשם ברדוגו בהיותו 'שופר של נתניהו'. היום (שלישי) פרסמו ב'כלכליסט' את נתוני השכר וההעסקה שלו בתחנה הצבאית.

על פי הדיווח בעקבות כך שהתחנה מוגדרת כאמור כתחנה צבאית. מורשים מפקדי התחנה להעסיק גם אזרחים בתקנון מיוחד. ולאור כך ברדוגו מקבל שכר מגל"צ על תקן יועץ.

ברדוגו המכהן כפרשן היחיד בתחנה, וחתום כאמור על חוזה אישי בהגדרת תפקיד 'יועץ חיצוני' כנגד הצגת חשבוניות מול השכר. אמור לסיים לקראת סוף החודש את חוזה ההעסקה. על פי התחקיר שפורסם ב'כלכליסט' בגלי צה״ל מסרבים להתייחס לשאלה אם העסקתו תחודש, לאור הסערות הרבות שהאיש ייצר.

עוד נחשף בתחקיר כי יעקב ברדוגו השתכר בגלי צה"ל סך 185 אלף שקל בשנה (158 אלף שקל בניכוי מע"מ) תמורת 198 תוכניות.

פרסום התחקיר עורר שוב סערה סביב דעותיו של ברדוגו. מחד, תומכיו שלא הבינו למה שכרו כה נמוך, ולמה האיש שמחזיק את שידוריו עם רייטינג גבוה אמור לחשוש לעתידו הכלכלי. מנגד ניצבים מתנגדיו השמחים על האופציה כי ברדוגו יסיים את תפקידו בתחנה הצבאית.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום