הבוקר שאחרי: מקבץ כותרות העיתונים

בעוד העיתונות החרדית התמקדה ברובה בפן של תוצאה חיובית בבחירות. הפרינט החילוני החל גם לשאול את השאלות | נכון לשעת ירידת הגיליונות לדפוס • כך נראו שערי העיתונים

אהרן מילר | תקשורת 24.3.2021 | 12:21

חרדי בקלפי, אילוסטרציה צילום: Oliver Fitoussi/Flash90

ישנם כמה סקטורים הכוססים ציפורניים בליל המדגמים. הראשונים הם כמובן מכוני הסקרים למיניהם, יוקרתם ועתידם מוטלים על הכף. ישנם גם הפרשנים הפוליטיים הנדרשים ללהג לילה שלם ללא 'בשר' כלשהו ביד. וכמובן המועמדים עצמם ובני משפחותיהם.

אך ישנו עוד סקטור הלחוץ לא פחות. והם עורכי העיתונות המודפסת, הפרינט בלע"ז. להם אין את היכולת להתעדכן תוך כדי תנועה. ויש להם דד-ליין ברור ומוגדר לירידת הגיליונות לדפוס. צרכניהם ממתינים עם הקפה של הבוקר להתעדכן במתרחש.

לפניכם כותרות העיתונים של הבוקר שאחרי. יודגש כי בעת כתיבת השורות בעיתון, וגם בעת כתיבת שורות אלו. המגמה אולי מסתמנת, אך עדיין אינה ברורה, ונזילה מאד.

בעיתון 'המבשר' בחרו להתמקד בכותרת הראשית לתוצאות המדגם הראשוניות שהעניקו לגוש נתניהו 61 מנדטים. בכותרת הראשית נכתב: "61 מנדטים לגוש נתניהו; יהדות התורה שומרת על כוחה ברוב המדגמים".

ב'יתד נאמן' נראה כי הקמפיין עדיין המשיך בשעת כתיבת הכותרות, "המקדישים שמך בקודש: קול לאדון הכל", נאמר בכותרת הראשית.

בעיתון של מפלגת ש"ס 'הדרך', שככל הנראה שמרה על כוחה ונשארה יציבה עם 9 מנדטים, כבר אוחזים בשלב הסיכומים, והמילים: "קידשנו שם שמים" נמרחו על פני שטח נרחב בעמוד הראשון.

ב'ישראל היום' לא המתינו לתוצאות הבחירות הרשמיות, והחלו מיד בתהליך הרכבת הממשלה: "פיוס בימין, או בחירות חמישיות", הבהירו עורכי העיתון.

ב'ידיעות אחרונות' הרחיבו עוד יותר ונתחו את המתרחש ב-4 זירות שונות. "הפלונטר של נתניהו", וכן העובדה שהוא בידיים של בנט. כמו כן "האתגר של לפיד", ו"ההתרסקות של סער".

העיתונים ביום שאחרי צילום: צילום מסך
 
העיתונים ביום שאחרי צילום: צילום מסך

העיתונים ביום שאחרי צילום: צילום מסך

העיתונים ביום שאחרי צילום: צילום מסך
 
העיתונים ביום שאחרי צילום: צילום מסך

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום