אסון בגבעת זאב: נקבע מותה של הפעוטה החרדית

לבית החולים הדסה הר הצופים פונתה הלילה מביתה בגבעת זאב, פעוטה כבת חודש וחצי שאיבדה את הכרתה | אחר ניסיונות החייאה אינטנסיביות שנמשכו גם בחדר המיון - נקבע מותה

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 24.3.2021 | 08:28

אילוסטרציה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בבית החולים הדסה הר הצופים נקבע הלילה מותה של פעוטה חרדית כבת חודשיים, שפונתה מביתה בגבעת זאב לאחר שאיבדה את הכרתה. מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר כי "אל חדר המיון פונתה במהלך הלילה תינוקת בת חודשים תוך כדי החייאה מלאה ובמצב אנוש".

"פעולות ההחייאה אינטנסיביות נמשכו גם בחדר המיון על ידי צוותי הדסה, אך הם נאלצו לקבוע את מותה. אנו משתתפים בצער המשפחה", הוסיפו בבית החולים.

כזכור, כוחות ההצלה הוזעקו הלילה (בין שלישי לרביעי) לדירת מגורים בגבעת זאב, בעקבות דיווח על פעוטה כבת חודש וחצי שאיבדה את הכרתה. מתנדבי ארגוני ההצלה העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים הדסה הר הצופים בבירה.

דוד ישראל, ראש סניף איחוד הצלה בגבעת זאב, שהשתתף בפעולות ההחייאה מסר: "כשהגענו למקום סיפרו לנו כי הפעוטה לא חשה בטוב ואיבדה את הכרתה. ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום