הם מפחדים: 'כלכליסט' בעמוד שער מזלזל ומביש

הם מפחדים: עורך העיתון כלכליסט בחר לפתוח את העיתון בכתבת שער רצופה בשנאת חרדים | הכתב "מזהיר" את הקוראים מהחרדים ומציין 10 סכנות, ביניהן, בית המקדש וסנהדרין

יענקי פרבר | תקשורת 23.3.2021 | 08:03

חרדים ברחובות ירושלים. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עורך עיתון 'כלכליסט' מבית 'ידיעות אחרונות', עם כותרת שלא מביישת את שונאי ישראל בעולם. "עשר הסכנות בשלטון של נתניהו עם החרדים והכהניסטים", בנוסף הכתב אף מזהיר מפני ניצחון חרדי.

בכתבה מתוארים בוחרי הימין בזלזול מופגן "הימין הביביסטי" ושותפו "הימין הכהניסטי". המפלגות האחרות מימין מכונות "ימין ממלכתי" חילוני שמורכב מגדעון סער, נפתלי בנט ואביגדור ליברמן.

הכתב מזהיר ממקרה של ניצחון הברית נתניהו־חרדים־כהניסטים. ומציין "עשר סכנות" שצפויים מקואליציה כזאת. "הסכנה" הראשונה מצד העיתון הוא "התיאבון הבריא של החרדים והכהניסטים לתקציבים, לחקיקה, לתורת ישראל, לשטחים".

"הסכנה" השניה ממנה מזהיר העיתון, היא, שחרור יגאל עמיר, עונש מוות למחבלים, חיסול מערכת המשפט, וכינון הסנהדרין והקמת בית המקדש.

העיתון מודאג מקיום החוק שמתיר לראש ממשלה לכהן תחת כתב אישום, "הסכנה" השלישית של העיתון היא "המשך שלטונו של נאשם בפלילים". הסכנה הרביעית היא "מינוי אנשים כמו אוחנה" לתפקידים, העיתון לכאורה קובע כי רק משכילים נהורים אשכנזים יכולים למלא תפקידים חשובים.

"הסכנה" החמישית ממנה מתריע העיתון היא המשך שלטון נתניהו בגלל שכביכול, שרה והבן יאיר מנהלים את הכל, "מרסס רעל מקלדת לכל עבר, מטריף את האבא ביחד עם האמא" מזהירים אותנו.

"הסכנה" השישית היא "המשך שלטון השקרים" רק נתניהו והימין משקרים, מערכת המשפט ישרה וצדיקה, העיתון "שכח" את ההקלטה בה הודה מנדלבליט שהוא "מוחזק בגרון" על ידי שי ניצן.

"הסכנה" השביעית היא מירי רגב, ואסנת מארק, מהוועדה למינוי שופטים. אם היו קוראים להם מרקוביץ או רגוביץ אני מניח פחות היה מפריע לעיתון.

"הסכנה" השמינית היא ראש הממשלה ובנו יאיר, הם "רבי עוצמה ששולטים בסדר היום וגרוע מזה במערכת המשפט".

ה"סכנה" התשיעית היא המשך שלטון "יחיד" של נתניהו, העיתון שכח שנתניהו נבחר בבחירות דמוקרטיות, אבל מכיוון שלשמאל אין מועמד ראוי שיכול להנהיג, אז הם מתלוננים על מנהיג ימין אמיתי.

וה"סכנה" העשירית היא ברית עם ה"כהניסטים", איתמר בן גביר מפחיד אותם, הם היו מעדיפים לראות בכנסת את לאה צמל שמייצגת בדרך קבע פלסטינים רוצחי ילדים יהודים.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום