הח"כ קורא למרד בגל"צ: "עולים עליכם עם D-9"

בעקבות הסערה בתחנה הצבאית והמאבק נגד הפרשן יעקב ברדוגו, קורא הבוקר ח"כ יאיר גולן ממרצ לאנשי התחנה לצאת במאבק תקיף ואף להשבית את עבודתם עד לסילוקו של ברדוגו

יחיאל גלאי | תקשורת 19.3.2021 | 10:58

יעקב ברדוגו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סערת הפרשן יעקב ברדוגו מסרבת לרדת מסדר היום: זה תקופה ארוכה שבתחנה הצבאית גל"צ מתחולל קרב של ממש בין אנשיה הוותיקים של התחנה הצבאית, יחד עם עובדים נוספים, אל מול הפרשן הפוליטי הפופולרי של התחנה ואיש הימין יעקב ברדוגו. ח"כ יאיר גולן קורא לעובדי התחנה להשבית את העבודה.

המאבק הגיע לשיא השבוע כאשר במהלך שידור הטיח ברדוגו בכתבת המדינית של התחנה, מוריה אסרף וולברג, שהביאה דיווח בנוגע לביקורו של שר החוץ ברוסיה ושאל אותה, "את הדוברת של אשכנזי ומשרד החוץ?".

ירון וילנסקי מי שמגיש עם ברדוגו את התוכנית היומית, בחר להגן על אסרף וולברג ואמר לפרשן: "היא הכתבת שלנו, אל תבזה אותה".

היום (שישי), חבר הכנסת יאיר גולן ממרצ קורא לאנשי גלי צה"ל להשבית את התחנה לאחר שהפרשן יעקב ברדוגו בעקבות התקרית עם אסרף וולברג.

"ברדוגו שופך את הרפש שלו בכל הזדמנות", צייץ גולן. "עכשיו מסתבר שהוא גם בן אדם לא נחמד. ואני שואל אתכם כל כתבי גלי צה"ל, זו מחאה? תשביתו את התחנה ותצאו להפגנות. עולים עליכם עם D-9 ואתם מתגוננים עם שקית ניילון. מכיוון שמדובר בתחנת רדיו צבאית, אמליץ לכם משהו מתחום הלחימה: מלחמות מנצחים רק בהתקפה", כך גולן בטוויטר.

בנוסף, אמש פנה 'ארגון העיתונאים' למפקד התחנה שמעון אלקבץ בדרישה שיפעל בהקדם להפסיק את התנהלותו של יעקב ברדוגו שיש בהם התנכלות וביזוי כלפי עיתונאים בגלי צה"ל.

במכתב ששיגרו מהארגון הם כתבו בין היתר: "מדובר בהתנהלות בלתי נסבלת שאיננה מתקבלת על הדעת הן מההיבט של החופש העיתונאי של עיתונאי התחנה והיכולת שלהם לבצע את עבודתם שנפגעת בצורה קשה באווירת בריונות שמשרה יעקב ברדוגו על סביבתו, והן מההיבט של זכויות עובדים ויחסי עבודה, מכיוון שניתן לומר ברמת ודאות גבוהה כי ההתנהלות הזו עולה לכדי המבחנים המשפטיים של התעמרות בעבודה".

ברדוגו עצמו הגיב לסערה אמש וצייץ: "גל"צ מורכבת מעיתונאים, אנשי מקצוע וחיילים מקצועיים, ערכיים וטובים. הניסיון הבזוי להשתיק דעות שאינן תואמות את ה'קו' לא יצלח".

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום