ערוץ נוסף טוען ל'אפליה' ומסרב לארח את נתניהו

לפי הדיווח של ערן סוויסה, ראש הממשלה ביקש להתראיין בשבועות האחרונים לכלי התקשורת של תאגיד השידור הציבורי שמזוהים עם הקהל הרוסי והערבי, אך קיבל סירוב בטענה שלא הגיע להתראיין במהדורה המרכזית של כאן 11

יחיאל גלאי | תקשורת 15.3.2021 | 21:32

נתניהו בהצהרה צילום: לשכת ראש הממשלה

אחרי שבמוצאי שבת האחרונה דווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש להתראיין לתוכנית 'פגוש את העיתונות' בהגשת רינה מצליח ב'ערוץ 12' וקיבל סירוב, היום (שני) מפרסם כתב הבידור של 'ישראל היום' כי ראש הממשלה קיבל סירוב מכלי תקשורת נוספים, הפעם כאלו בבעלות ציבורית מכספי משלם מיסים.

לפי הדיווח של ערן סוויסה מ'ישראל היום', בשבועות האחרונים מסרבים בתאגיד השידור הציבורי לאפשר לראש הממשלה, בנימין נתניהו, להתראיין ברדיו רקע המשדר לקהל הרוסי ובערוץ 'מכאן 11' שמשדר לקהל הערבי.

לטענת סוויסה, בתאגיד זועמים על כך שראש הממשלה לא הגיע אליהם לראיון במהדורה המרכזית של 'כאן 11', זעם דומה לזה שהפנו כלפיו ב'ערוץ 13', חרם שהחזיק מעמד עד מוצ"ש, כאשר ראש הממשלה נתניהו התראיין לתוכנית 'המטה המרכזי' בהגשת איילה חסון.

יצוין כי עד כה נתניהו התראיין במערכת הבחירות הנוכחית, פעם אחת ב'ערוץ 12', אצל המגישה יונית לוי, פעמיים בערוץ 13, האחד אצל המגיש אודי סגל בליל פורים האחרון וכן במוצ"ש האחרון אצל המגישה איילה חסון.

כמו כן העניק ראיונות נוספים לתחנות הרדיו הפופולאריות: שלוש פעמים אצל יעקב ברדוגו ומגישים נוספים לצידו וכן פעם אחת בכאן רשת ב' אצל המגיש אריה גולן. ראיון שעורר סערה בשל התנהגותו של גולן כלפי ראש ממשלת ישראל וספג על כך ביקורות חריפות רבות.

לצד זאת העניק ראש הממשלה ראיונות לערוצים מגזריים ותחנות רדיו אזוריות כדוגמת 103fm ורדיו דרום.

כזכור, העיתונאי ינון מגל פרסם במוצ"ש האחרונה בחשבון הטוויטר שלו, כי מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקשו להתארח בתוכנית 'פגוש את העיתונות' של רינה מצליח וכן ב'מהדורת השבת' בהגשת דנה ויס - אך לדברי מגל, מהערוץ סירבו לארחו.

לטענת מגל, לאחר הסירוב של 'ערוץ 12' ומצליח, נתניהו התארח לבסוף בתוכנית 'המטה המרכזי' ב'ערוץ 13' בהגשתה של איילה חסון.

מי שמיהרה להגיב על הציוץ של מגל היא המגישה והפרשנית דנה ויס, שהכחישה מכל וכל את הטענה אותה הציג מגל. "כרגיל פייק. לא סירבנו כי לא הייתה בכלל פניה כזו. שמחתי לעזור", כתבה וייס.

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, לא ויתר והגיב לוייס: "הייתה פנייה ואתם סירבתם! גם אליך וגם לרינה מצליח! אתם חודשים מסרבים גם לראיין את אמיר אוחנה ואת יריב לוין, חס וחלילה הם עלולים לשכנע הרי!".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום