העיתונאי ממשיך לגונן על המגזר וחושף את הנאצות שסופג

עיתונאים רבים, ההגונים שבהם, יצאו להגנת המגזר החרדי לאור ה'פייק תחקיר' בנושא הפרוטקציות בוועדת החריגים, והציבו מראה לצביעות העיתונאים. אחד מהם הלך צעד קדימה, מדובר בכתב התעופה של 'כאן' שרון עידן, שלא מרפה וממשיך להוכיח את העוול שבפרסום שמשלם על כך מחיר אישי

אהרן מילר | תקשורת 14.3.2021 | 21:45

העיתונאי שרון עידן צילום: צילומסך כאן 11

בשבועות האחרונים סוערים הרוחות בישראל עם היוודע פרטי ה'פייק תחקיר' ששידר אילן לוקאץ' לפני שבועיים בליל שבת ב'חדשות 12', בתחקיר טען כי רוב טיסות החילוץ שנוחתות בישראל עמוסות בעיקר בחרדים, מה שמעיד כי וועדת החריגים מתעדפת חרדים ומצביעי ימין בכדי שאלה יגיעו להצביע עבור הגוש בבחירות.

עיתונאים רבים, ההגונים שבהם, יצאו להגנת המגזר החרדי והציבו מראה לעיתונאי ולערוץ בו הוא משדר, אחד מהם הלך צעד קדימה, מדובר בכתב התעופה של 'כאן' שרון עידן, שלא הרפה ומידי כמה שעות עדכן על עוד טיסת חילוץ שנחתה בישראל ובתוכה חרדים בודדים. מול עשרות ומאות כאלו שאינם חרדים.

היום (ראשון) המשיך עידן בקו ההגנה נגד הציבור החרדי. "‏מודה לכל הנאורים ששולחים לי נאצות בפרטי. שמאירים את עיניי שהחרדים הם ״המיץ של הזבל״ כמו שכתב לי אחד. אתם הנאורים והדגולים ובעיקר השונאים- שתעמדו הרי ראשונים בתור ל״יד שרה״ לקבל ציוד כשתצטרכו, להפעיל את כל העולם ואשתו להגיע לרב פירר ולצלצל לעמותת ״ידידים״ כשתתקעו עם פנצ’ר באיילון", צייץ עידן.

עוד הוסיף וצייץ: "‏שלא יעבדו עליכם. אין שום לחץ של מושבים על טיסות לארץ. בטח מאירופה. עד כדי כך אגב, שבשבוע האחרון מאירופה 30% מהמושבים היו פנויים בטיסות של הישראליות. כך כתב לי אחד ממנכלי חברות התעופה: ״הטיסות לארץ במצטבר עומדות על 70 אחוז תפוסה, לעיתים פחות״. לכן מגבלת ה-3000 צריכה להתבטל".

כזכור, זה החל למחרת פרסום הכתבה ב'חדשות 12', כאשר שרון עידן פרסם את הציוץ הבא: "זכותכם לרגום אותי באבנים ולקרוא לי בשמות. אבל אני חי בנתב"ג. קיבלתי מיליון פניות מאנשים. משתדל לבדוק את כולן. פרוטקציות היו ויהיו. להמון סקטורים. יש חרדים רבים בטיסות החילוץ. ויש רבים שלא. רבים מאד. הניסיון לייצר כאן תמונה כאילו חרדים מתועדפים - בעיניי, במחילה, עוול גדול. זהו".

ביום שלמחרת הביא שרון עידן עובדה נוספת. הוא כתב: "ערב טוב, להלן טיסת חילוץ של לופטהנזה הערב לתל אביב. במטוס 151 נוסעים. בהם שלושה חרדים", לצד הציוץ הוא צירף תיעוד שמוכיח את דבריו.

בהמשך הביא עידן הוכחה נוספת לשקר הגדול של לוקאץ' את משגב: "צהריים טובים", כתב, "אלה הנתונים של אל-על 014 שזכתה לכינוי "טיסת החרדים". נטען שהיא הייתה סודית. זה שקר מוחלט, כי אפילו הודעה לעיתונות יצאה עליה בשעתו. ב-787 היו 282 מושבים ו-260 נוסעים, מהם 68 חרדים. מהחרדים - 30 עם תעודת מחלים, שהורשו ובצדק לצאת החוצה בנתב"ג. עוד 18 היו אחרי חיסון שני".

ביום למחרת הביא עידן במסגרת מחויבותו לאמת הוכחה נוספת לכך שההשמצה נגד החרדית שקרית מיסודה: "הבנה בסיסית של עולם התעופה: בימי שגרה, הרבה לפני קורונה, טיסה 001 של אל-על לניו יורק היא עם ממוצע של 40% חרדים. בשגרה. תורידו מזה את העובדה שאין עכשיו טיולי בר מצוה, עסקיים, וטיולים מאורגנים או תיירות, וברור שתראו בקו חמישים אחוז חרדים. כל ניסיון להציג זאת כשרלטנות שלהם = חוסר הבנה".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום