הדובר שיבח את מבצע החיסונים וחטף מהגולשים

נדיר למצוא עיתונאי שיצא נגד האג'נדה הכללית והקו אותם מנחים עורכי החדשות המצניעים את הצלחותיה של מדינת ישראל בתקופת שלטון נתניהו בפרט ולאורך כל ההיסטוריה בכלל | דובר בית החולים איכילוב המכהן גם ככתב בידיעות אחרונות ועוד כלי תקשורת, סיפר על הגאווה הישראלית, וחטף מהגולשים. אלו צידדו, אלו גינו, ואלו עקצו בציניות

אהרן מילר | תקשורת 7.3.2021 | 23:53

אילוסטרציה צילום: unsplash

כיאה לתקופת בחירות המגיעה בצל הלחימה בנגיף קורונה, הסיסמא: 'מכל העולם מתקשרים', הפכה לנקודת גאווה של אנשי גוש רק ביבי, ומקור לזלזול מצד תומכי גוש רק לא ביבי. נתניהו עצמו אגב מטפח את הערבוב בין הפוליטיקה ובין הלחימה בנגיף.

ובעוד יושב ראש האופוזיציה הבהיר כי לישראל יגיעו רק 5 חיסונים, מיליוני אזרחים מתקדמים ויוצאים מהגבלות הלחימה בנגיף, כשהם מחוסנים. ונושא הקרדיט לחיסונים הפך ללהיט בחירות, האם מדובר בהישג של נתניהו ו/או מדינת ישראל, או בכלל יש להצניע את ההצלחה האדירה, כפי שאכן נוהגים כלי התקשורת בישראל.

אבי שושן דובר המרכז הרפואי איכילוב בתל אביב הכותב עורך ומגיש גם בידיעות אחרונות וברדיו תל אביב, הבהיר ערב כי למרות ההתעלמות הכמעט מוחלטת בתקשורת הישראלית, דווקא בתקשורת העולמית מתלהבים ומפרגנים.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב שושן: "‏קל לזלזל ולהקניט אבל מה שקורה כעת הוא בלתי נתפס ואני לא בטוח שהציבור מבין את עוצמת ההיקף: כמות התקשורת הבינלאומית שמסקרת בהתפעלות את מבצע החיסונים הישראלי היא חסרת תקדים כשרק לאיכילוב מגיעים מידי יום בין 2-3 צוותים ממדינות שונות בעולם. תחושת שליחות וימים של גאווה ישראלית".

הגולשים לא נותרו אדישים לציוץ החריג. חלקם הביעו תמיכה בנתניהו שמנצח על מלאכת הבאת החיסונים, חלקם הגיבו כי אמנם מדובר בכבוד לישראל, אל לא מדובר במשהו שנתניהו מקבל עליו את הקרדיט. ולצד אלו שהמעיטו בחשיבות החיסונים, היו גם אלו שעקצו בציניות את הכותב והבהירו לו כי מעתה הוא הולך להיות מוחרם בכלי התקשורת על שהעז להראות את פניו המוצלחות של הפרויקט העצום עליו מנצח נתניהו.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום