בן האדמו"ר כלוא בנתב"ג; רעיית השר דאגה לו למגילה ואוכל כשר

הבן של האדמו"ר משענדישוב וחתן האדמו"ר משומרי אמונים ירושלים כלוא בנתב"ג | המדינה טוענת כי הוא היה חלק ממזייפי המסמכים בכניסה לארץ. האברך מצדו טוען בכל תוקף לא זייפתי שום מסמך. יונייטד אישרו את עלייתי למטוס בלי זה" | הערב שוחרר חזרה לנתב"ג אחרי שאושפז בבית החולים

אהרן מילר | חדשות בארץ 25.2.2021 | 22:13

חרדים בנתב"ג צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

הבן של האדמו"ר משענדישוב וחתן האדמו"ר משומרי אמונים ירושלים כלוא מאתמול (רביעי) בנתב"ג. אשתו וילדיו שהם בעלי אזרחות ישראלית הורשו להכנס לאחר מאמצים מרובים, מאחר שיש לו ילד אחד חולה ל"ע, ואשתו בעלת האזרחות הישראלית אמרה שהיא לא נכנסת בלעדיו, לאחר שעות של מתח ולחץ הכניסו אותה ואת הילד החולה והתינוק למלון דן פנורמה בירושלים, והוא נשאר בנתב"ג.

אתמול בערב מרוב לחץ ובלבול התמוטט האברך ופונה לבית החולים תל השומר, שם קיבל נוזלים והוחזר לנתב"ג. בנתב"ג לקחו לו את הדרכון והמסמכים כמו גם את הטלפון.

הרשומות בנתב"ג טוענים כי הוא היה חלק ממזייפי האישורים מוועדת החריגים. האברך מצדו טוען כי כלל לא פנה אל וועדת החריגים ואין בידו שום אישור. לטענתו חברת יונייטד שהפעילה את הטיסה הסתפקה באישורים שהיו בידיו על מקום בידוד בארץ וכדומה.

נכון לעכשיו בן האדמו"ר עדיין עצור בנתב"ג אחרי ששיחררו אותו כאמור מבית החולים עד מוצאי שבת אז תהיה טיסה לארה"ב כדי לגרש אותו.

מקורבו סיפר הערב בשיחה עם 'כל רגע' כי כל הפניות לחברי הכנסת החרדיים וגורמים נוספים נענו במשיכת כתף, או בחוסר יכולת לעזור. אך דמות אחת מפתיעה הצליחה לגרום לאשר הכנסת מגילה ואוכל כשר לחג הפורים והיא הגברת יפה דרעי רעייתו של שר הפנים.

עוד סיפר מקורבו, כי בהוראת רב הוא נזקק לאכול היום לאחר החולשה הרבה והמתח הנפשי בה הוא היה שרוי. הוא ביקש אוכל, והרשויות בשדה התעופה הביאו לו אוכל. לשאלתו האם מדובר באוכל כשר. התברר שהביאו לו אוכל בכשרות מינימלית. וכך יצא שהאברך היה שרוי בצום ממושך בנוסף ללחץ והמתח הגדול לאחר אשפוזו.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום