איתמר בן-גביר: "אף אחד לא אוהב אותי"

יו"ר 'עוצמה יהודית' התייחס לחרמות הפוליטיות, וטען כי לא אוהבים אותו גם במחנה הימין וגם נתניהו, אך ציין: "לא תהיה לו ברירה" | בנוסף התייחס לבנט: "הוא לא האויב שלי"

יאיר כלפה | פוליטי 25.2.2021 | 15:59

איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מועמד 'הציונות הדתית' לכנסת, עו"ד איתמר בן-גביר התראיין הבוקר (חמישי) ל-103fm, והתייחס לחרמות נגדו: "אני לא משלה את עצמי, אף אחד לא אוהב אותי, גם נתניהו שהחליט שהוא עושה כל מיני פעולות כדי שנהיה ה-61 שלו, אני לא אומר לעצמי הוא כל כך התאהב בדמות איתמר בן גביר. אני מקווה שלא תהיה לו ברירה".

בן-גביר גם התייחס לאפשרות לשיתוף פעולה עם יו"ר רע"ם: "מנסור עבאס, עד כמה שאני יודע, קורא לאלה שרוצחים יהודים אסירי חופש, הוא בעד זכות השיבה, ולכן ביקשתי לפסול אותו".

מהצד הימני של המפה הפוליטית, בן גביר לא שלל ישיבה משותפת עם יו"ר ימינה נפתלי בנט: "בנט הוא לא אויב שלי, הוא אח שלי ואני חולק עליו בהרבה דברים, אני מפחד שהוא ילך עם יאיר לפיד ומקווה שילך איתנו".

יו"ר 'עוצמה יהודית' התייחס גם לאפשרות שלסיכון של חתימת הסכם עם נתניהו: "אמרתי לאשתי שבעזרת השם אני אכנס לכנסת אני רוצה את התמונה שאני הולך לבד במסדרון, אחרי שרפי פרץ זורק אותי ותוקע לי סכין. אני רוצה לזכור שבפוליטיקה אין חברים. אני יודע שאסור להיות תמימים, ושאם יוכלו להרכיב ממשלת שמאל־מרכז, רבע ימין, יעדיפו את זה".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום