משרד הבריאות שוקל: להאריך את העוצר הלילי בירושלים

במשרד הבריאות ובממשלה תפסו את עצמם לאחר אישור העוצר הלילי כי עיקר החגיגות ההמוניות בירושלים הן ביום ראשון בערב - מוצאי פורים, אז לא הוחל העוצר הלילי ומבקשים להטיל עוצר שכזה על ירושלים וסביבותיה

ארי קלמן | חדשות בארץ 24.2.2021 | 20:13

שוטרים אוכפים את הסגר צילום: דוברות המשטרה

לאחר שהממשלה אישרה אמש (שלישי) עוצר לילי לשלושת ימי פורים המשולש, עוצר שיחל מחר בשעה 20:30 בערב ויסתיים במוצ"ש, מתברר כי שרי הממשלה תפסו את עצמם ונודע להם כי עיקר המסיבות בשושן פורים בירושלים הן במוצאי החג - יום ראשון בערב, אז העוצר לא יהיה תקף, ובמשרד הבריאות שוקלים להאריך את הסגר רק על ירושלים.

העוצר שבינתיים יכול בערבו של יום חמישי, ליל שבת ומוצאי שבת, יכלול איסור יציאה מהבית עד 1,000 מטר ואיסור שהייה בבתים זרים, מהשעה 20:30 ועד לשעה 05:00 לפנות בוקר, כשבמהלך היום שגרה.

באופן תמוה הממשלה לא אישרה עוצר לילי ביום ראשון, אז יהיו עיקר החגיגות של הפורים בירושלים, שחוגגים את הפורים ביום ראשון, וכאמור כעת משרד הבריאות שוקל את הארכת העוצר ביממה נוספת כדי למנוע התקהלויות בבירה.

על פי סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש הערב, במשרד הבריאות שוקלים להאריך את העוצר רק על העיר ירושלים והסביבה לערב נוסף, אולם הדבר מצריך את אישור הממשלה בדיון נוסף או במשאל טלפוני.

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום