הח"כ מהליכוד תקף את הח"כית על מעשי הסב • צפו

חבר הכנסת שבח שטרן מפעילי ההתיישבות הוותיקים, המכהן כיום בכנסת מטעם הליכוד. עורר סערה עזה במליאת הכנסת, עת תקף את יו"ר 'העבודה' על מעשי סבה, כמו גם אלו שלה: "אבתיבאם מרעאנה ומרב מיכאלי זהו פרצופה של מפלגת העבודה 2021" • צפו בדבריו

אהרן מילר | פוליטי 24.2.2021 | 19:27

ח"כ שבח שטרן צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

במסגרת המרוץ המתחמם לכנסת ה-24, התחוללה היום (רביעי) מהומה במליאת הכנסת, עת חבר הכנסת החדש שבח שטרן מהליכוד הזכיר לחברת הכנסת מרב מיכאלי יושב ראש העבודה את ההיסטוריה של סבה ישראל קסטנר ומעשיו בתקופת השואה. מיכאלי הגיבה בחריפות לדבריו.

 

שטרן אמר בנאומו: "קסטנר עוד הוסיף חטא על פשעיו, ולקראת משפטי נירנברג העיד על כמה ממיודעיו הנאצים כדי להורידם מחבל התליה. במשפט דיברה כנגד מי שחשף את מעלליו קובע השופט המחוזי הלוי, קסטנר מכר את נשמתו לשטן. העם בישראל זועם על קסטנר המועמד לכנסת מטעם מפא"י, ועל מפא"י".

"המדינה מערערת ואז קסטנר נרצח בנסיבות עלומות על ידי שלושה רוצחים, אחד מהם איש שירותי הביטחון שלעבר. אלו נידונים למאסר עולם. אך תוך זמן קצר, הם זוכים לחנינה תמוהה". שחזר שטרן והמשיך בסקירה :"זמן קצר לאחר הרצח ותחת השפעתו קסטנר מנוקה חלקית ברוב של שלושה מול שניים בבית המשפט העליון. השופטים קובעים כי ההיסטוריה תשפוט את קסטנר על מעלליו ולא בית המשפט. מפא"י ניצלת מתבוסה בבחירות".

בשלב זה עבר שטרן לתקוף את נכדתו של קסטנר: "עלי להדגיש, נכדתו של קסטנר מרב מיכאלי אינה אשמה חלילה בהתנהגות המתועבת של סבה שותפו של השטן. אבל בנסותה לטהר את השרץ באירוע שנועד להנציח את הנספים ובראיונות נוספים היא ירקה בפרצופם של נרצחים רבים ושל בני משפחותיהם אשר יודעים את מי היא מהללת ואת מי היא משבחת".

"לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב אלא מפני שהוא בן מינו. אבתיסאם מרעאנה ומרב מיכאלי זהו פרצופה של מפלגת העבודה 2021, זו המורשת של מה שנשאר ממפלגת מפא"י" סיכם שבח שטרן לקול המחאה שפרץ במליאה.

נשואת המתקפה יושבת ראש מפלגת העבודה עלתה לדוכן והשיבה במתקפה נגדית: "לא שמעתי את רוב דברי הבלע, השטנה וההסתה שנאמרו כאן" אמרה מיכאלי וסקרה את פועליו של סבה על פי ראות עיניה ולסיום עקצה מיכאלי: ''ההסתה שהביאה לרצח קסטנר היא אותה ההסתה שהביאה לרצח רבין וזו אותה ההסתה שמאיימת ומכרסמת ביסודות הדמוקרטיה הישראלית כאן ועכשיו".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום