זאבי מיהר לתפוס את האוטובוס של החיידר ונהרג

שעות לאחר הישמע דבר האסון הנורא בברוקלין הבוקר, הולכים ומתבארים הפרטים. הילד שמעון זאב פריד ז"ל בן ה-8 רדף אחר האוטובוס של החיידר אך הנהג לא שם לב אליו, סגר את הדלתות ופתח בנסיעה | הפציעה האנושה לא הותירה לו סיכוי

יענקי פרבר | חדשות בעולם 24.2.2021 | 19:41

זירת התאונה הקטלנית צילום: Yeshiva world news

אסון מחריד: שמעון זאב פריד בן ה-8 מווילאמסבורג, שבברוקלין, ניו יורק, נהרג הבוקר (רביעי) מפגיעת אוטובוס.

ל'כל רגע' נודע כי האסון התרחש, כאשר הילד מיהר לתפוס את האוטובוס של החיידר שלו, הבוקר בשעה 08:00 (שעון מקומי) אך הוא החמיץ והדלתות נסגרו. הוא נפגע אנושות בזמן שהאוטובוס הצהוב המפורסם בשמו 'סקול באס' החל בנסיעה, כך לדברי ידיד המשפחה.

אחיו הגדול של שמעון זאב ז"ל, עלה על האוטובוס הצהוב ממש לפני אחיו, אך הוא לרוע המזל פספס את הדלת ונפגע קשות מהאוטובוס שפתח בנסיעה, הנהג סגר את הדלת לאחר שלא ראה את הילד הצעיר יותר שנתפס מתחת לגלגלים כשהאוטובוס מתרחק מרחוב הופר שבוויליאמסבורג.

נהג האוטובוס לא עצר וייתכן שלא הבין שהילד נפגע. כך מדווח ה'דיילי ניוז'.

גורמים רשמיים אמרו כי נהג אוטובוס עירוני (MTA) שחלף במקום, הבחין בילד הקטן שוכב על כביש. עצר וירד להגיש לו עזרה ראשונה, תוך שהוא מחייג ל-911 ומזעיק את משטרת ניו יורק שפתחה באיתור נהג האוטובוס הצהוב.

הילד הוא שמעון זאב פריד בן ה-8, בנו של ר' אהרון הערש פריד שיבלח"ט. למרבה הצער הילד לא שרד את הפציעה הקשה. מתנדבי ההצלה עמלו זמן רב בניסיונות להחיותו, אך למרבה הצער מותו נקבע במקום עקב פציעתו הקשה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום