ראש עיריית ת"א רון חולדאי: זו המפלגה שאתמוך בה בבחירות

אחרי שפרש מהמירוץ לכנסת לאחר ההתעקשות של מרב מיכאלי שלא לצרפו למפלגת העבודה, הודיע ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי כי בבחירות הקרובות יתמוך במפלגת העבודה  | ניסנקורן: "בוודאי שלא אצביע לכחול לבן"

ארי קלמן | פוליטי 22.2.2021 | 18:38

רון חולדאי בראיון לכאן 11 צילום: מתוך שידורי כאן 11

לאחר שפרש בעקבות סירובה של מרב מיכאלי לאיחוד בין מפלגת העבודה למפלגת 'הישראלים' שהקים, רון חולדאי שכבר חזר לעיריית תל אביב, מביע תמיכה במפלגת העבודה.

בציוץ בחשבון הטוויטר כתב היום רון חולדאי: "בבחירות הקרובות אצביע למפלגת העבודה בראשות מרב מיכאלי, ואני קורא גם לכן ולכם לעשות כך".

חולדאי כתב כי "מרב הוכיחה שעדיין יש פוליטיקאיות עם אומץ פוליטי ועמוד שדרה ערכי איתן. כמי שהיה איש מפלגת העבודה רוב ימי חייו אני שמח לראות את ההתחדשות, ההתעוררות ובעיקר את התקווה".

כזכור, חולדאי הכריז עם פיזור הכנסת על הקמת מפלגת 'הישראלים' אליו צירף את שר המשפטים לשעבר אבי ניסנקורן, שכבר החל ברגל שמאל כשהמפלגה לא התרוממה מעבר ל-7 מנדטים בשיאה בסקרים.

לקראת הגשת ברשימות פרש אבי ניסנקורן, ורון חולדאי התעקש לאיחוד עם 'העבודה'. תחילה ביקש שמירב מיכאלי תחבור תחתיו, משזה לא צלח בעקבות התעקשותה של מיכאלי, חולדאי פרש ממרוץ וחזר לניהול העיר תל אביב-יפו.

מוקדם יותר אמר ח"כ אבי ניסנקורן, שר המשפטים לשעבר: "בוודאי שלא אצביע לכחול לבן אחרי משבר האמון. לפי השקפת עולמי צריך להצביע ליאיר לפיד, מפלגת העבודה או מרצ".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום