עימות ביו סמוטריץ' לליברמן: "עבד נרצע של החונטה"

תוכנית 'עשרת הדיברות' לממשל תקין של מפלגת ישראל ביתנו, ובה בין היתר התנגדות לפסקת ההתגברות הובילה לעימות סוער | אחרי שבעבר ליברמן עצמו תמך בפסקת ההתגברות, סמוטריץ' תקף וכינה אותו "זגזגן על מלא"

יאיר כלפה | פוליטי 22.2.2021 | 12:21

סמוטריץ'/ליברמן צילום: נועם ריבקין-פנטון/יונתן זינדל, פלאש 90

פחות מ-4 שבועות לבחירות, והבוקר (שני) פרסם יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן את "עשרת הדיברות לממשל תקין". בין הדיברות - התנגדות לפסקת ההתגברות, לצד חקיקה שתמנע מראש הממשלה בנימין שנחשד בפלילים להתמודד על ראשות הממשלה

לאחר שליברמן פרסם את "עשרת הדיברות", יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' תקף: "הפרשיות הפליליות שנקשרו בשמו של ליברמן וחבריו למפלגה והתלות שלו בגורמי אכיפת החוק שברצותם ייחקרו וברצותם ייאתרגו, גרמו לו להפוך את עורו במאה ושמונים מעלות".

"הם הפכו אותו לעבד נרצע של החונטה המשפטית ולכזה שבעשרת הדברות שלו הנצחת ההפיכה השיפוטית ושלטון בג"ץ. שמאל על מלא. זגזגן על מלא", הוסיף.

ליברמן הגיב לתגובה של סמוטריץ', ותקף: "‏סמוטריץ' וחבריו מייצגים חבורת משיחיים והזויים שמנסים להחזיר את ישראל לימי דוד המלך ושאול המלך ולמשפט התורה. לא ניתן להפוך את מדינת ישראל למדינת הלכה".

יצויין כי למרות שפרסם שהוא נגד פסקת ההתגברות, ליברמן עצמו תמך בחקיקה דומה, כשב-2018 ראש הממשלה בנימין נתניהו פעל לקדם את פסקת ההתגברות הודיע אז לבירמן כי הוא: "מגבה את נתניהו".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום