אחרי הביקורת הקשה הסנאטור חזר לטקסס הקפואה וחילק מים

הסנאטור הרפובליקני טד קרוז, שספג ביקורת קשה אחרי שעזב את טקסס הקפואה והמוצפת לטובת אתר נופש חמים ומרוחק, שב למדינה וניסה לתקן את המעוות, רק שהתושבים לא בהכרח 'קנו' את ההתנצלות

יענקי פרבר | חדשות בעולם 22.2.2021 | 10:21

הסנאטור טד קרוז בטקסס צילום: מתוך טוויטר

הסנאטור טד קרוז פרסם תמונות שלו בטוויטר כשהוא מחלק מים ונפגש עם תושבים על רקע המחלוקת סביב הטיסה של המחוקק הרפובליקני לקנקון הטרופית במקסיקו בשבוע שעבר.

הכעס על טד קרוז, הגיע לאחר שאנשים בטקסס מתו מקור בעקבות נפילת החשמל במקומות מסוימים למשך יומיים.

התושבים הרבים נאבקו בקור עז במקומות מסוימים במדינה בהם היו הפסקות חשמל לפרקי זמן ממושכים, וצינורות מים שהתפוצצו והציפו בתים.

בתמונות, שפורסמו בחשבון הטוויטר שלו ביום שבת, נראה הסנאטור המושמץ כשהוא נושא מארזי מים למספר כלי רכב ולוחץ ידיים של תושבים.

קרוז, שמשפחתו חזרה מקנקון ביום שבת, ציין כי הבית הלבן אישר כי טקסס נמצאת במצב חרום ב-77 מחוזות, כך שטקסס תקבל סיוע פדרלי, והוסיף מידע דרכו אנשים יכולים להגיש בקשה לסיוע פדרלי.

אבל מנגד, תושבים רבים לעגו לציוצים של קרוז שהראו אותו עוסק במאמצי סיוע בטקסס. "אני שמחה שמישהו במשרד הסנאט של טד קרוז סוף סוף הורה לו כיצד לזייף חמלה, אנושיות ויצירת אשליה שהוא דואג לאנשים שהוא נבחר לשרת", פרסמה מליסה ריאן.

גולש אחר ברשתות חברתיות העלה תמונות של קרוז במטוס בעת שהתיישב לטיסה לקנקון לחופשת "כיף בשמש" בזמן שבוחריו בטקסס ממש קופאים למוות בבתיהם. "טד מאוחר מדי". כתב הגולש.

קרוז טס חזרה ליוסטון ביום חמישי האחרון, יום לאחר שהוא ומשפחתו צולמו על מטוס לקנקון, ומהודעות טקסט של אשתו היידי, התברר כי הם אמרו לחברים שהם נוטשים את מזג האוויר "הקפוא" ופונים לאתר הנופש ריץ-קרלטון בקנקון.

בהתחלה אמר קרוז שהוא רק מלווה את ילדיו וחבריהם בטיסה ותכנן לחזור מיד. מאוחר יותר הודה כי תכנן להישאר שם עם משפחתו עד יום שבת. לפי הערכות, כ-70 בני אדם מתו ברחבי ארה"ב בגלל מזג אוויר חורפי, כאשר עיקר מקרי המוות הללו התרחשו בטקסס.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום