מנכ"ל הדסה בפנייה נרגשת לנשים: הקשבנה לייעוץ הרפואי

בתקופה האחרונה עם התגברות ההתפרצות של המוטציה הבריטית, הזהירו הרופאים מפני התחלואה העולה וגוברת בקרב נשים בהריון | רק היום נפטרה הגב' אוסנת בן שטרית ע"ה שגופה קרס ורח"ל היא לא היחידה | הרופאים מתחננים: לכו להתחסן!

אהרן מילר | בריאות 21.2.2021 | 17:23

פרופ' זאב רוטשטיין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאור התחלואה הגוברת אצל נשים בהריון כתוצאה מהתפרצות המוטציה הבריטית. יצא היום (ראשון) הפרופסור זאב רוטשטיין מנכ"ל הדסה בפנייה נרגשת לציבור הנשים בישראל.

"בנות ישראל, אלה שמכן בהריון, שיהיה במזל טוב ובשמחה" פתח רוטשטיין, והוסיף: "הקשבנה לייעוץ הרפואי ופיקחו עיניים, צאנה וראינה כי המגפה של הקורונה הבריטית שנמצאת לדאבוננו בארץ, עלולה לפגוע בנשים בהריון".

"יש לכם אפשרות למנוע את זה. אנא, אני פונה אליכם בפניה שמהלב, לכו להתחסן, למענכן ולמען משפחותיכם האהובות. קיימו בבקשה את מצוות 'ונשמרתם לנפשותיכם'" סיים מנכ"ל הדסה.

מנהלת היחידה לרפואת האם והעובר ויולדות קורונה בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד הדוקטור אורטל נאמן אמרה אף היא: "נשים - תפסיקו להסתכן ולכו להתחסן". עוד הוסיפה: "ככל הידוע בישראל יש 0 הריוניות חולות לאחר חיסון שני".

"בשבועות האחרונים אנו עדים לעלייה הולכת וגוברת בהדבקה של נגיף הקורונה בנשים בהריון. הדילמה האם להתחסן היא מובנת אך לא מוצדקת. עד כה בישראל נתגלו 0 נשים חולות בקורונה לאחר חיסון שני" הוסיפה נאמן, וסיכמה: "אני קוראת לנשים בכל לשון ובקשה: לכו להתחסן ויפה שעה אחת קודם, שמרו על עצמכן ועובריכן. כל התלבטות טומנת בחובה אפשרות מיותרת להדבקה".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום