המומחה הבכיר: טראמפ היה בר מזל שהוא לא מת מקורונה

המומחה הבכיר בנושא מחלות זיהומיות בארה"ב ד"ר אנתוני פאוצ'י טוען כי הנשיא לשעבר טראמפ היה בר מזל שהוא לא מת מקורונה בגלל גילו ומשקלו העודף | לדבריו, הבית הלבן בתקופת טראמפ היה 'מפיץ על' של הנגיף

יענקי פרבר | חדשות בעולם 21.2.2021 | 10:45

טראמפ צילום: קמפיין טראמפ

ד"ר אנתוני פאוצ'י, המומחה הבכיר בארצות הברית בנושא מחלות זיהומיות, אומר כי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ היה "בר מזל" ששרד את נגיף הקורונה בהתחשב בגילו ובמשקלו.

"הוא יכול היה להסתבך בצרות קשות, אני חושב שהוא היה די בר מזל", אמר פאוצ'י בראיון ל'טלגרף' הבריטי. כשטראמפ צייץ בטוויטר (כשעוד היתה לו האפשרות) כי הוא ואשתו מלאניה טראמפ חלו בנגיף הקורונה, שאלות נוספות החלו להגיע סביב בריאותו ומשקלו.

בראיון תיאר ד"ר פאוצ'י את הבית הלבן של טראמפ כ'מפיץ על' של נגיף הקורונה. בשבוע שעבר נטען שטראמפ היה חולה בהרבה מכפי שדווח בחודש אוקטובר. לפי הדיווח האחרון, גורמים בסביבת טראמפ חששו שיהיה צורך לחבר אותו למכונת הנשמה.

ארבעה אנשים ששמם לא פורסם שהכירו את מצבו אמרו ל'ניו יורק טיימס' כי נעשו מאמצים להשיג לו תרופות ניסיוניות שלא היו זמינות לציבור האמריקני.

כזכור הבית הלבן הודיע ​​כי הנשיא לשעבר והגברת הראשונה מלניה טראמפ נבדקו ונמצאו חיוביים לנגיף הקורונה ב-1 באוקטובר, לאחר שסוכנות הידיעות 'בלומברג' דיווחה כי העוזרת הבכירה הופ היקס חוותה תסמינים בביקור בבסיס חיל האוויר לילה לפני כן. היקס נמצאה חיובית, לאחר שהקבוצה חזרה אז יחד מעצרת בחירות. מסתבר אז כי רופאו של טראמפ, ד"ר שון קונלי, צייר תמונה ורודה יותר מהמצב האמיתי.

ד"ר פאוצ'י, המשמש כמומחה מטעם הבית הלבן, הוסיף בראיון ל'טלגרף' כי "התקשורת בינו לבין ממשל ביידן, הרבה יותר פתוחה מאשר עם הממשל הקודם". לעומתו, הנשיא טראמפ חיפש לעיתים חוות דעת שנייה כי לא אהב לשמוע את מה שיש למומחה מטעם הבית הלבן לומר. ד"ר פאוצ'י ציין לשבח את הנשיא הנוכחי ג'ו ביידן ואמר שהוא מדבר עמו לעיתים קרובות יחד עם צוות המשימה של הקורונה מטעם הבית הלבן.

על פי הדיווח ב'דיילי מייל' הבריטי, ביידן אמר לד"ר פאוצ'י, "אנו נותנים למדע לשלוט, אנו הולכים לפי הנתונים, הראיות והמדע, אנחנו הולכים לעשות כמה טעויות, וכשאנחנו נעשה זאת, אנחנו לא הולכים להאשים אף אחד, אנחנו רק נתקן".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום