התחפשו ל"סבתות" כדי לקבל חיסון נגד קורונה

שתי נשים צעירות תושבות פלורידה, התחפשו ל"סבתות" כדי לקבל חיסון נגד קורונה כשלעת עתה רק מבוגרים מעל גיל 65 זכאים לו. הן נתפסו כאשר הגיעו לקבל את מנת החיסון השנייה ולא ברור עד כה כיצד הצליחו להשיג את מנת החיסון הראשונה

יענקי פרבר | חדשות בעולם 21.2.2021 | 09:19

אילוסטרציה צילום: pixabay

שתי נשים, תושבות פלורידה בארה"ב התחפשו ל"סבתות" בניסיון להתחסן נגד קורונה לפני שהתעדוף יגיע לגילן. "הביגוד, הכובעים, הכפפות, המשקפיים, כל העניין הזה, העלה חשד", כך סיפר ד"ר ראול פינו, מנהל מחלקת הבריאות בפלורידה במחוז אורנג'.

ע"פ הדיווח באתר 'ניו יורק פוסט', עובדים באתר החיסונים של מחוז אורנג' הבחינו בנשים ש"נראות מצחיקות", ועצרו אותן לפני שהספיקו לקבל את זריקותיהן.

ד"ר פינו ציין, כי הייתה גם בעיה בתעודות הזהות ורישיונות הנהיגה שהן סיפקו וכי הצמד הגיע למנה השנייה של החיסון. ולדבריו לא ברור כיצד הן הצליחו להשיג את החיסון הראשון שלהן ולא ידוע אם הן השתמשו באותה תחבולה.

האירוע החריג הועבר לרשויות החוק שהסתפקו באזהרה לאותן נשים. מלשכת השריף של מחוז אורנג' נמסר כי אחת הנשים הייתה בת 44 והשנייה בת 34, כאשר לעת עתה בפלורידה זכאים לחיסון רק מבוגרים מגיל 65 ומעלה, עובדי שירותי בריאות ותושבים המסייעים למערכת הבריאות.

ד"ר פינו אמר כי מספר האנשים שמנסים לזייף את זהותם כדי לקבל את הזריקה הוא ככל הנראה "גבוה ממה שאנחנו ציפינו". לדבריו, בעקבות הניסונות הרבים להתל בנתוני החיסונים, תוגברה האבטחה במקומות אלה.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום