השוטר היהודי גילה צלבי קרס על הארונית האישית

האנטישמיות בצרפת: שוטר יהודי גילה צלבי קרס והמילים "יהודי מלוכלך" על ארוניתו במתחם תחנת המשטרה שבה הוא משרת | השוטר הגיש תלונה והחשד הוא כלפי עמיתיו לעבודה

יענקי פרבר | חדשות בעולם 20.2.2021 | 23:57

ניידת משטרה צילום: pexels

שוטר יהודי המשרת ביחידה מיוחדת בעירייה ווליזי-וילאקובליי מדרום-מערב לפריז שבצרפת, גילה צלבי קרס והמילים "יהודי מלוכלך", על ארוניתו במתחם תחנת המשטרה שבה הוא משרת.

השוטר גילה את המחזה האנטישמי ב-4 בפברואר, כך דיווח אתר 'לה פריזיאן' ביום רביעי האחרון וכי הלשכה הלאומית שעוקבת אחרי אנטישמיות (BNVCA) ואחראית על ההגנה של הקהילה היהודית אליה פנה השוטר בנוגע לתקרית, אמרה כי האשמים הם ככל הנראה שוטרים עמיתים. השוטר היהודי הגיש תלונה במשטרה והאירוע נמצא בבדיקה פנימית.

סמי גוזלן, מייסד ארגון BNVCA ובעצמו מפקח משטרה לשעבר, כינה את האירוע "חמור ביותר" מכיוון שהוא מערער את אמון הקהילה היהודית במשטרה, כך אמר מייסד הארגון לאתר 'לה פריזיאן'. הוא הוסיף כי "שוטרים אמונים על הגנת האזרחים במאבק נגד כל צורות הגזענות והאנטישמיות", אמר.

נראה כי אנטישמיות בצרפת מגיעה גם ליחידות המשטרה המובחרות. השוטר עובד ביחידה היוקרתית המספקת בעיקר ליווי לראשי המדינה ואישים חשובים בצרפת ודיפלומטים זרים בכירים. ב-4 בפברואר הוא מצא את דלת הארונית שלו מכוסה בכיתוב הבא: "יהודי מלוכלך", עם שני צלבי קרס ליד שם משפחתו.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום