אבל כבד ב'קרית מלך': המשגיח הגאון רבי אליהו פויפר זצ"ל

הגאון רבי אליהו פויפר זצ"ל משגיח בישיבת 'קרית מלך' בבני ברק הסתלק לבית עולמו בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק' לאחר שהרופאים נלחמו על חייו במשך חודש ומצבו הידרדר

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 18.2.2021 | 11:45

הגאון רבי אליהו פויפר זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

אבל כבד בישיבת 'קרית מלך' בבני ברק עם היוודע הבשורה הקשה על הסתלקותו של הגאון הצדיק רבי אליהו פויפר זצ"ל משגיח בישיבת 'קרית מלך' בבני ברק שנפטר לאחר שנדבק בנגיף הקורונה והוא בן 62 בפטירתו.

בכל תקופת אשפוזו בבית החולים כשהיה במצב קשה נישאו תפילות נרגשות לרפואתו השלמה, בהוראת שר התורה הגר"ח קנייבסקי אף הוסיפו לו את השם 'יוסף' כסגולה לרפואה. הרופאים בבית החולים נלחמו על חייו אך למגינת לב השיב רבי אליהו את נשמתו הטהורה ליוצרה.  

הגאון רבי אליהו זצ"ל נולד בט"ז אדר תשי"ט לאביו הרב שמואל פויפר זצ"ל ולאמו מרת חנה ע"ה.

בבחרותו למד וקנה את תורתו בישיבת פוניבז' בבני ברק שם קנה את תורתו מרבותיו ראשי הישיבה זצ"ל ובפרט ממורו ורבו ממרן ראש הישיבה הגראמ"מ שך זצ"ל.

הרב פויפר אף כתב את שיחותיו של מרן ראש הישיבה הרב שך זצ"ל שהתפרסמו אז בבטאון 'דגלנו', 'תמורה' ועוד, שיחות שמסר בהיכל הישיבה. מרן הרב שך זצ"ל היה עובר על השיחות וציין שהם נכתבו במדויק והביע קורת רוח מרובה מכתיבתו המדויקת.

בהגיעו לפרק האיש מקדש נישא לרעייתו מרת שמחה שתחי' בתו של הגאון רבי אליעזר שלזינגר ראש כולל וולוז'ין ובעל מחבר 'מטה יחיאל' בנו של הגאון רבי יחיאל מיכל שלזינגר ראש ומייסד ישיבת 'קול תורה' בשכונת בית וגן בירושלים.

חמותו האישה החשובה הרבנית מרת עלא רבקה שלזינגר ע"ה נפטרה לפני שבועיים. 

רבי אליהו היה אישיות מיוחדת דמות שהתהלך תדיר בצידי דרכים והיה ידוע כבעל מידות מיוחד וצדיק נורא שדאג והתמסר לבחורים בישיבה.

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ובנות, חתנים ונכדים הממשיכים את דרכו.

על מסע הלוויה נמשיך ונעדכן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.  

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום