1,000 חיסונים הועברו לעזה, משפ' גולדין פנתה לבג"ץ

באישור הדרג המדיני, ישראל העבירה הבוקר לרצועת עזה 1,000 חיסוני 'ספוטניק' רוסיים | משפחת גולדין פנתה לבג"ץ בבקשה בהולה להוציא צו ביניים: "הממשלה הזו מאבדת את הבלמים ומפקירה את לוחמי צה"ל"

אבי גדלוביץ' | חרבות ברזל 17.2.2021 | 12:37

בדיקת קורונה בעזה. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

משפחתו של של סגן הדר גולדין פנתה הבוקר (רביעי) לבג"ץ בבקשה להוציא צו ביניים בהול לעצירת העברת החיסונים לרצועת. במשפחת גולדין דורשים שלא להעביר חיסונים לרצועה עזה ללא השבת החיילים הנעדרים.

שמחה גולדין, אביו של סגן הדר גולדין אמר כי "אישור העברת החיסונים, הינו סכין בלב לוחמי צה"ל". גם במערכת הפוליטית נשמעה ביקורת על הדרג המדיני בעקבות האישור שניתן להעברת החיסונים.

מוקדם יותר הבוקר הועברו במעבר ביתוניא, 1,000 חיסוני ספוטניק שנתרמו על ידי רוסיה, מהרשות הפלסטינית לרצועת עזה, בהתאם לבקשת הרשות הפלסטינית ובאישור הדרג המדיני. משלוח החיסונים עושה את דרכו בשעות אלו למעבר ארז.

לדבריו, "הממשלה הזו מאבדת את הבלמים ומפקירה את הבנים. הדבר המינימלי המתחייב הוא להשיב חזרה את הלוחמים אורון שאול והדר גולדין", אמר שמחה גולדין, "הממשלה הזו מתפרקת מהערכים הבסיסיים שלה ומפקירה את לוחמי צה"ל בידי הגרועים שבאויבי ישראל".

מטעם משפחת גולדין נמסר: "אנחנו פונים כעת לבג"ץ על מנת לעצור את המחדל הזה ולחייב את הממשלה להפסיק את העברת החיסונים לראשי ומחבלי החמאס - כל עוד החיילים והאזרחים המוחזקים בידי ארגון הטרור של החמאס השולט בעזה, לא מוחזרים חזרה לישראל".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום