נסראללה מאיים: "העורף הישראלי יראה דברים שלא ראה"

בנאום שנשא אמש אמר מזכ"ל חיזבאללה נסראללה, כי ארגונו אינו מחפש מלחמה או עימות, אבל "אם ייכפה עליו עימות אז יתעמת: תפגעו בכפר. נפגע ביישוב. תפגעו בעיר. נפגע בעיר שלך. גם לכם יש יעדים צבאיים בריכוזי אוכלוסין"

יענקי פרבר | חרבות ברזל 17.2.2021 | 07:27

חסן נסראללה צילום: צילומסך

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, הזהיר את ישראל שימי הקרב בלבנון שעליהם דיברה הערכת המודיעין השנתית של אמ"ן הוא משחק לעומת התכנית שלו למלחמה גדולה: "העורף הישראלי יראה דברים שלא ראה מאז הקמת ישראל" אייים נסראללה.

בתשובה לנאום שנשא הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, על כך שישראל לא תפריד בעימות הבא בין יעדים אזרחיים ליעדים צבאיים ואומר כי ארגונו אינו מחפש מלחמה או עימות, אבל "אם ייכפה עליו עימות אז יתעמת: תפגעו בכפר. נפגע ביישוב. תפגעו. בעירכם. נפגע בעיר שלך. גם לכם יש יעדים צבאיים בריכוזי אוכלוסין ". כך דיווח רועי קייס ב'כאן 11 '.

נסראללה התייחס לביקורת הציבורית והתקשורתית על הקשר של חיזבאללה לחיסולו של הפעיל השיעי, לוקמאן סלים, שהיה מבקר חריף של הארגון הלבנוני, בתחילת החודש וטען כי אין להאשמות אלה בסיס, וכי גופי התקשורת הלבנוניים והרבים שמאשימים את החיזבאללה הופכים את הארגון למטרה. בלבנון ומחוצה לה.

כזכור, חיזבאללה הובך לאחר שהשייח עלי עלי-ח'ליל, איש דת שיעי, פרו חיזבאללה. הקריא פסוקי קוראן לעילוי נשמתו של הפעיל השיעי, לוקמאן סלים, זה שהתנגד לחיזבאללה ועל פי החשד חוסל בידי הארגון. אחרי השתתפותו בהלוויה, צבא הצייצנים של נסראללה השתלח נגדו והוא התנצל: "לא ידעתי את זהות הנקבר".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום