זעם בערוץ המתחרה לאחר הריאיון של נתניהו לחדשות 12

למרות שאחד מבכירי הערוץ פרסם הבוקר בבלוג שלו ניתוח מקיף על הריאיון שהעניק אמש נתניהו לחדשות 12, בחדשות 13 זועמים והכריזו על חרם ערוצי על מרואיינים ממפלגת השלטון

אהרן מילר | תקשורת 16.2.2021 | 17:30

בנימין נתניהו צילום: צילומסך ערוץ 12

אמש (שני) הגיע באופן מפתיע ראש הממשלה בנימין נתניהו לריאיון נרחב במהדורה המרכזית בחדשות 12, והתייחס לשלל הנושאים העומדים על הפרק, החל בקורונה ובפוליטיקה, וכלה בתגובתו לציוציו הרבים של בנו יאיר. בחדשות 13 פחות התחברו לכך שנתניהו מופיע רק באולפן המתחרה, והכריזו על חרם על מפלגת הליכוד.

על פי הדיווח ב'ישראל היום', הוחלט על 'חרם ערוצי' על מרואיינים ממפלגתו של נתניהו, מפלגת הליכוד. ההוראה ניתנה לכלל העורכים.

בתוך כך הבוקר ניתח איש חדשות 13 רביב דרוקר את מהלך הריאיון של נתניהו אל מול שאלותיה של המגישה יונית לוי, וכתב בבלוג שלו: "זה קורה כל פעם מחדש. מראיינים סופר מוכשרים כמו לוי ואחרים נופלים במלכודת של נתניהו. הם מצטיידים באינסוף שאלות קשות, נתניהו הודף את השאלה ועובר מיד להתקפה על המראיין או על היריב הפוליטי".

דרוקר סיכם את הניתוח הארוך במיוחד: "נתניהו מדבר הרבה כל יום ועומד להתחיל בבליץ ראיונות. אין טעם לסמן וי על כל הנושאים וכל הכותרות. זה רק משאיר את הריאיון שטוח. אני יודע. הייתי שם. עשיתי את אותה טעות, כשעוד ראיינתי אותו".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום