הלימודים נסגרים שוב, והפעם בגלל מזג האוויר

מערכת החינוך עושה את צעדיה החוצה מהסגרים הממושכים שנגזרו עליה, ובתוך כך הגיע סערה לפקוד את מדינת ישראל. במשרד החינוך הודיעו כי על רקע מזג האוויר הצפוי מחר: לא יתקיימו פעילויות בשטח פתוח והלימודים יתקיימו מרחוק

אהרן מילר | חדשות בארץ 16.2.2021 | 18:00

ילד בגשם צילום: Unsplash

מערכת הלימוד מלקקת את פצעיה לאחר שנה שלמה שהשתבשה לה בעקבות ההתפרצויות החוזרות והנשנות של נגיף קורונה, בימים אלו עם התקדמות הפעימות, חזרו התלמידים ללמוד בערים מסוימות ובמתכונות שונות ומשונות. כעת מזג האוויר הסוער מחזיר את כולם ל'זום'.

במשרד החינוך הודיעו הערב (שלישי) כי על רקע מזג האוויר הסוער אשר צפוי לשרור מחר ובימים שלאחריו, מודיע משרד החינוך כי בימים אלה לא יתקיימו פעילויות בשטח פתוח. והמפגשים שתוכננו לימים אלה בחצרות גני הילדים, חצרות בתי הספר ושטחים פתוחים אחרים, מבוטלים. במקום זאת, הלמידה תתקיים מרחוק.

במקומות בהם יהיו הצפות הלמידה אף היא תתקיים מרחוק.

"ככל שיהיו התפתחויות ושינויים בתנאי מזג האוויר, המשרד יעדכן את ההנחיות בהתאם יחד עם הרשויות המקומיות ועם כלל הגורמים המוסמכים", אמרו במשרד החינוך.

בתוך כך בימים האחרונים ניטשת מחלוקת עזה בין ארגון ההורים לארגון המורים בדבר החופשות הקרובות. ההורים טוענים כי אין היגיון לצאת לחופשת פורים של 4 ימים, ו-10 ימים אח"כ לצאת שוב לחופשת פסח, לאחר שנה שלמה שכולה חופשה. בארגון המורים טוענים כי ימים אלו מעוגנים בחוק עבור המורים, ואל להורים להתערב ולפגוע בהם.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום