מהפכת הביטוחים: המחירים יורדים במאות שקלים

אם במשך שנים שילמנו מאות שקלים מיותרים על הוצאות הביטוח, הגיע הזמן לומר לזה די • סדר בתיק הביטוחי יוזיל לנו את הוצאות הביטוח בעשרות אחוזים

כתבה מקודמת | כלכלי 14.2.2021 | 13:05

טפסים צילום: Unsplash

תיק הביטוח שלכם, מורכב מביטוח בריאות, ביטוח דירה, ביטוחים שונים. לאורך השנים חתמתם על כל מיני פוליסות ביטוח, שיורדות לכם כל חודש מהחשבון, בלי שיש לכם מושג, מה הכיסוי שלהם, למה זה טוב עבורכם ואולי בכלל אתם משלמים פעמיים על אותו הכיסוי הביטוחי שלכם.

לסדר בתיק הביטוחי שלכם לחצו כאן>>>>

 

הגיע הזמן לעשות סדר. אבל למי יש זמן לעשות סדר? למי יש כוח להתחיל לבדוק כל ביטוח וביטוח להתקשר לחברות להתחיל לקרוא סעיפים קטנים, לאתר ביטוחים שחתמתם עליהם לפני כמה שנים. זה באמת כאב ראש אחד גדול, לאף אחד אין כוח היום לכאב ראש מיותר.

אז זהו שיש מישהו שיעשה זאת עבורכם. המומחים של 'ניו קום' יעשו לכם סדר בתיק הביטוח. יבדקו אם אתם משלמים כפול, ידאגו לוודא שאתם  לא פראיירים שמשלמים יקר מידי. בקיצור יעשו עבורכם את העבודה ויורידו מעל הראש שלכם את העול. ואתם? אתם תראו את התוצאות בחשבון הבנק שלכם, עם חיסכון כספי וסדר בתיק הביטוחי.

אם אתם רוצים סדר, אתם בטח שואלים את עצמכם מה עושים עכשיו? איך מתחילים? התשובה, פשוט לוחצים כאן>>>>  והמומחים של ניו קום מקבלים ממכם את הפרטים וכבר מתחילים לעבוד לעשות לכם סדר בתיק הביטוח. ואתם יכולים להיות בטוחים שמישהו כבר יעשה לכם סדר.

לסדר בתיק הביטוחי שלכם לחצו כאן>>>>

ניתן למלא את הטופס הבא ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים


רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום