הזדמנות להשקעה נדירה: המרכז המסחרי בהר שמואל

בואו לשמוע על ההזדמנות שלא תחזור להשקעה במרכז המסחרי החדש בהר שמואל – השקעה רווחית וייחודית מסוגה בארץ, עם מיטב הביטחונות

כתבה מקודמת | כלכלי 10.2.2021 | 11:09

פרויקט יוקרתי צילום: יח"צ

ההזדמנות הנדירה שלא תחזור: חברת 'Estate השקעות', מציעה לכם הצעה נדירה להשקעה בפרויקט חדש עם מקסום הרווחים שלכם – השקעה במרכז המסחרי הראשון והיחיד, שיתחיל להיבנות בקרוב מאד בשכונת הר שמואל בירושלים.

מדוע זו הצעה נדירה? ובכן, מכיוון שהיום כמעט ולא נבנות שכונות חדשות ברחבי הארץ, והמרכז המסחרי בהר שמואל, שכבר עבר את כל האישורים ויתחיל להיבנות בקרוב, בולט מהבחינה הזו. מדובר במרכז מסחרי ראשון בשכונה גדולה שעד היום לא שכן בה מרכז שכזה, ולדברי התושבים ומבדיקות שערכה חברת Estate הוא נצרך בה עד מאד.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על המיזם המיוחד? לחצו כאן>>

מדובר גם על מרכז מסחרי שכונתי, שונה ממרכזים מסחריים גדולים כמו מרכזי "ביג", קניונים ועוד, שאינם במרכזי הערים – שוני שניתן היה לראות באופן בולט מאד, בשנה החולפת, שנה שבה פרץ משבר הקורונה: בשנה הזו, מרכזי המסחר הגדולים כמו הקניונים ודומיהם נפגעו אנושות ונאלצו להפסיק לפעול, בו בזמן שהמרכזים המסחריים השכונתיים המשיכו לפעול כל הזמן הזה ואף צברו תאוצה, כשיותר ויותר אנשים משתמשים בהם. הבדל זה אמנם בלט בשנה האחרונה, אך גם בשנה רגילה, מרכזים מסחריים "שכונתיים", עובדים מצוין. ניתן לראות זאת גם בשטח: יותר ויותר רשתות סופרמרקטים גדולות, בוחרות לפתוח את סניפיהן החדשים דווקא במרכזים השכונתיים.


מנכ"ל קבוצת אסטייט • קרדיט: יח"צ

שוק המרכזים השכונתיים, שעובד חזק מאד, אולי זוהר פחות מהמרכזים המסחריים הגדולים, אבל זהו שוק שמייצר כסף אמיתי, כל הזמן. בזמן שאחרים מחפשים השקעות, שלעתים מתבררות כהשקעות-שווא, במקומות "מפוצצים", יש לכם הזדמנות נדירה וחד פעמית לגעת בשוק ענק ותוסס – שעובר מתחת לרדאר של משקיעים רבים. כעת, בסכומי השקעה לא גבוהים במיוחד, אתם יכולים להצטרף להשקעה במרכז המסחרי בהר שמואל, ולייצר רווחיות גדולה לכסף שלכם.

למה זאת הזדמנות "נדירה"? ובכן, כי אין היום עוד כמעט מרכזים מעין אלה. היקף השכונות החדשות המוקמות בארץ אפסי, ואם כבר מוקמת שכונה כלשהי - היזם משאיר לעצמו את הפנינה הזו. מדובר בשכונה בת כ-700 משפחות, שעד היום לא נבנה בה מרכז שכזה, והמרכז החדש יהיה הראשון והיחיד שבה. יצוין כי מדובר בשכונה עם סוג אוכלוסייה משכבה סוציו-אוקונומית גבוהה, תושבים אמידים ברובם הגדול, דבר המעלה את כדאיות ורווחיות ההשקעה.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על המיזם המיוחד? לחצו כאן>>

יתרון עצום נוסף הוא לסוג העסקים שייפתחו במרכז המסחרי, שיפנו לתושבי השכונה: סופרמרקט מרשתות גדולות, קופות חולים, בתי מרקחת – סוג העסקים ששוכרים שטח לטווח ארוך, בדרך כלל לטווח ארוך של לפחות 7 או 10 שנים, בשל הצורך היומיומי בהם, דבר המהווה יתרון גדול לביטחון העסקה.

חברת ‘Estate השקעות’ רכשה 50 אחוז בעסקה מהיזםיחד עם החברתה היזמית ‘אינדיגו מניבים’, שזכתה לפני כשנתיים במכרז של הרשות המקומית להקמת המרכז המסחרי בהר שמואל. בכך הן הפכוה Estate לשותפות חברה היחידה שזכתה בשטח, וכאמור זו גם הקרקע היחידה המיועדת למסחר בכל השכונה. "אנחנו בעצם הראשונים והבלעדיים שניתן מענה מסחרי  לצרכים היומיומיים של לתושבי השכונה", מסביר מאיר מלול, יו"ר Estate השקעות. "נכון להיום כבר חתמנו על הבנות מול רשת מזון שתשכור את כל הקומה הראשונה, ואנחנו במגעים מול  עם גופים רפואיים שישכרו את שאר הקומות".
הבנייה עצמה תחל בתקופה הקרובה, כשבינתיים התחילה החברה בגיוס כסף מהמשקיעים הקיימים של החברה, מהם גויס כבר רוב הכסף. כעת החברה מציעה לכם להצטרף למשקיעים, שיזכו בעז"ה ברווחיות גדולה להשקעה, כשהיתרון בהשקעה בפרויקט בהר שמואל היא הוא שותפות ברווח היזמי.

מלול: "יש הבדל בין אדם שקונה דירה ויכול לקבל עליה תשואה שוטפת של 3 או 4 אחוז לשנה, לבין אדם שנהיה שותף ליזם שבונה את הדירה. כ באופציה השנייה , של השותף ליזם, ברגע שהדירה נמכרת - הוא  אותו אדם שותף ברווח המכירה, שהוא רווח יזמי וכמובן הרבה יותר גבוה. משקיע שייכנס להשקעה במרכז המסחרי בהר שמואל, יהיה שותף לרווח היזמי. הפוטנציאל רווח  הוא עצום".

ומה לגבי הביטחונות? ובכן, בהשקעה הזאת ישנם כל סוגי הביטחונות האפשריים, החל מביטחונות נדלניים, כשכל משקיע מקבל שותפות בקרקע; הכספים מופקדים בנאמנות במשרד עורכי דין ידוע מוכר ומקצועי; ומעל הכל, בנק הפועלים מלווה את פעילות הבנייה, וכשבנק מלווה את הפעילות – מובטח כי הפרויקט, בעז"ה, יסתיים במאה אחוז.

כאמור, Estate השקעות פתחה כעת בגיוס משקיעים חדשים, והחברה אף מציעה פטור מלא ממס רכישה ל-20 הראשונים שייכנסו להשקעה במהלך חודש פברואר.

חברת Estate השקעות על קצה המזלג: החברה היא גוף פיננסי, שעיקר הפעילות שלה הוא גיוס כספים והשקעה בנדל"ן. החברה שותפה למגוון גדול של חברות גדולות בישראל. לחברה אחזקות בתחום הנדל"ן המסחרי במקומות שונים בארץ, וגם בארה"ב - מפעילות החברה בעבר בעבר.
יו"ר החברה מאיר מלול, כלכלן בהכשרתו, ניהל קרנות השקעה בהיקפים של מאות מיליוני שקלים. בן למשפחת מלול הידועה שבנתה מעל 2,000 יח"ד בישראל, בצפון הארץ, ובעל ניסיון גם בשוק הנדל"ן האמריקאי.

ניתן למלא את הטופס הבא ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים


רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום