מרגיז: הפוליטיקאי שמטופל בתקשורת בכפפות של משי

תקשורת נגועה: כתב 'ישראל היום' יצא לבדוק את הסיקור אותו מעניקים ב'ווינט' לפוליטיקאים מסוימים וחזר עם תוצאות לא מפתיעות 

קובי בורנשטיין | תקשורת 15.2.2021 | 13:28

אילוסטרציה צילום: unsplash

בזמן שראש הממשלה בנימין נתניהו עומד למשפט בעוון סיקור אוהד שנעשה או לא נעשה, ישנם פוליטיקאים שהם מעל החוק וכלי התקשורת 'מלטפים' אותם השכם והערב. אחד מהם, הוא יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן.

מי ששם לב לתופעה הוא כתב ישראל היום יהודה שלזינגר שבציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב כי "זה שליברמן כמעט כל יום ראשון באולפן YNET, נו, מילא. אבל הפעם גם הקשבתי לרבע שעה (!!!) של הראיון ואספתי עבורכם חלק מהשאלות (או יותר נכון הרמות) שליברמן נשאל ונשארתי בלי מילים".

השאלות אותן נשאל ליברמן, הן "שאלות מלאות" המציגות כבר את התשובה לשאלה. חלק מהדוגמאות אותן הביא שלזינגר הן שאלות בסגנון: לא תשב עם החרדים, נכון? אלפי אנשים שמגיעים להלוויה של רב, מה תעשה? תשלח מג"ב? יש אכיפה דיפרנציאלית? זה נובע לדעתך בגלל זה שנתניהו משועבד לחרדים?

"ואז", כותב שלזינגר, "קטע מדהים: ליברמן: גפני ימשיך לשבת על הברז. מראיין: אם אתה שם הוא לא יישב על שום ברז כי אתה תהיה שם".

"וזה ממשיך", כותב שלזינגר. "אז אתה אומר חד משמעית, בכל מקום קואליציה שהחרדים שם אתה לא תהיה שם? העובדה שג'ו ביידן מייבש את ראש ממשלת ישראל, מה המשמעות של הדבר הזה אז אנחנו משלמים מחיר על ההתנהגות של נתניהו בחמש השנים האחרונות?

בהמשך הוא נשאל שאלות קשוחות ובעיקר אובייקטיביות במיוחד: "‏אתה מתאר סיטואציה מדינית של פונזי פוליטי, שהכל בנוי על תעתועי ראייה ומתחת הכל רקוב ומתמוטט. זה מה שאתה אומר לנו? האם אתה צד לקונספירציה שאומרת נתניהו מושך זמן כי רוצה לפתוח הכל לקראת הבחירות? הוא מושך את הזמן ונותן לאנשים להיות סגורים? אתה אומר שגם עכשיו הכל פוליטי?".

"‏עכשיו תראו", מסכם שלזינגר, "זה באמת לא אישי. יש לי ב-YNET חברים ואני חושב שיש שם עיתונאים מעולים. אבל רוח המפקד בכל הקשור לליברמן והפינוקים שלהם הוא זוכה ובכן, זה באמת מדהים".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום