הירושלמים צוהלים: ביום רביעי צפוי שלג בבירה • תחזית מזג אוויר

אין ישראלי שלא מכיר את ההתרגשות של הירושלמים רק מהתחזית על שלג בבירה. בימים האחרונים לא כל המודלים הסכימו לתרחיש, אך הבוקר הגיעה ההסכמה, וכעת ניתן להכריז (בהסתייגות כמובן...) כי ביום רביעי ייערמו בירושלים 5-10 ס"מ של שלג

אהרן מילר | מזג האוויר 15.2.2021 | 10:13

אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בימים האחרונים רבו הדיווחים כי לאחר כמה שנים של 'הבטחות סרק', הבירה ירושלים צפויה לעטות עליה לבן השבוע. בימים האחרונים לא כל המודלים הסכימו לתרחיש, אך הבוקר הגיעה ההסכמה, וכעת ניתן להכריז (בהסתייגות כמובן...) כי ביום רביעי ייערמו בירושלים 5-10 ס"מ של שלג. ולא רק בירושלים. התחזית המלאה של חזאי ynet דני רופ לפניכם:

על פי התחזית של רופ, היום (שני) מזג האוויר ימשיך להיות חמים יחסית, כמו בימים האחרונים. זאת לצד ירידה קלה בטמפרטורות, בעיקר בפנים הארץ ובהרים.

ביום שלישי, הבוקר יהיה חמים ויבש, אך משעות הצהריים הרוחות ילכו ויתחזקו ובדרום ייתכן אובך. המערכת תתחיל במלוא עוצמתה ביום שלישי בערב ואל תוך הלילה. מזג האוויר ייעשה סוער, תחילה בצפון ומשם זה יתפשט למרכז. משבי הרוח יגיעו ליותר מ-80 קמ"ש וגובה הגלים יגיע ליותר משלושה מטרים. בחרמון ובהרי הצפון יחל לרדת שלג. (במהלך השעות הקטנות של הלילה, יתכנו פתיתי שלג באוויר).

ביום רביעי, שיא המערכת מזג האוויר יהיה סוער וקר מאוד. החל משעות הבוקר ירד מדי פעם שלג בהרי הצפון והמרכז, כולל בירושלים. בערב השלג עשוי להתגבר ולהיערם לגובה של כמה סנטימטרים (5-10). ייתכן שלג גם בהר הנגב.

ביום חמישי, ימשיכו לרדת גשמים קלים יוסיפו לרדת ברחבי הארץ לצד שלג קל שירד בפסגות ההרים הגבוהים.

ביום שישי ירד גשם מידי פעם, בעיקר בצפון ובמרכז. והטמפרטורות יעלו מעט. בשבת קודש עדיין יהיה קר, אך לא צפוי גשם.

הטמפרטורות החזויות ליממה הקרובה:

ירושלים 7-15

תל אביב 13-18

צפת 9-12

טבריה 12-22

חיפה 12-15

עפולה 8-18

אשדוד 11-18

באר שבע 8-20

מצפה רמון 10-15

אילת 14-24

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום