נשיא קפריסין התקבל במעון רה"מ שביקש - "הכר בדרכון הירוק"

לאחר שלקראת ביקורו הופסק הדיון בקבינט הקורונה, אירח ראש הממשלה את נשיא קפריסין במעון הרשמי בירושלים. בדבריו אמר נתניהו לנשיא קפריסין: "קפריסין תכיר בדרכונים הירוקים של ישראל וישראל תכיר גם באלו הקפריסאיים"

אהרן מילר | מדיני 14.2.2021 | 20:55

נתניהו עם נשיא קפריסין צילום: צילום חיים צח לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו קיבלו היום (ראשון) את פניו של נשיא קפריסין ניקוס אנסטסיאדיס במעון הרשמי בירושלים. כזכור, לצורך הביקור הופסק הדיון של קבינט הקורונה, והוא צפוי להתחדש מחר.

ראש הממשלה נתניהו אמר בהצהרה המשותפת לתקשורת: "שיתוף הפעולה הרפואי שלנו התפתח במרוצת השנים. אולם המאבק המשותף במגפת הקורונה הפיח רוח חדשה בשיתוף פעולה חשוב זה. נדון גם בכך היום".

עוד הוסיף נתניהו: "בשבועות האחרונים, שוחחנו על תכנית החיסונים של ישראל שנמצאת בעיצומה, וכיצד עלינו לפתוח מחדש את הכלכלות שלנו בביטחה. אני מבקש להודות לך על נכונותה של קפריסין להכיר בדרכונים הירוקים של ישראל וישראל תכיר גם באלו הקפריסאיים. הדבר יאפשר לנו לפתוח מחדש את התיירות בעתיד הקרוב. לא מיד בשבועות הקרובים, אך היא תיפתח בעתיד הלא רחוק. תיירים קפריסאים יבואו לישראל ותיירים ישראלים יבואו לקפריסין".

אתמול שוחח ראש הממשלה נתניהו בטלפון גם עם נשיא ברזיל ז׳איר בולסונרו. השניים סיכמו על שיתוף פעולה במיזמי פיתוח תרופות וחיסונים נגד נגיף הקורונה, והנשיא בירך על מבצע החיסונים בישראל. כמו כן, שוחחו על האפשרות להיפגש שוב.

בנוסף שוחח ראש הממשלה נתניהו עם ראש ממשלת דנמרק מדה פרדריקסן, שברכה את ראש הממשלה על מבצע החיסונים המוצלח בישראל. השניים שוחחו על הדרכים לשתף פעולה בין מספר מדינות במחקר ופיתוח, ייצור, ושיווק חיסונים.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום