המסר של גידי לביבי: "ב-23 במרץ, אני בא להחליף אותך" • צפו

גדעון סער שם לב כמו כולנו שהליכוד ונתניהו מתייחסים אליו רק בשמו הפרטי "גדעון", אולי בכדי להמעיט בערכו בעיני הציבור. הערב סער מגיב לנתניהו בסרטון שתועד במשרד שמדמה לשכת ראש ממשלה, כשהוא מעביר מסר ליריבו המר: "תקרא לי איך שאתה רוצה, אני בא להחליף אותך"

ארי קלמן | פוליטי 14.2.2021 | 20:50

גדעון סער צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בימים האחרונים התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו מספר פעמים למועמד שמאתגר אותו מימין יו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער, כשהוא מכנה אותו בשמו הפרטי 'גדעון' ולא בשם המשפחה כנהוג כמו שהוא מתייחס לבנט ולפיד, כשעל פי הדיווחים מדובר בקוו אסטרטגי שנקטו בליכוד.

הערב (ראשון) מגיב גדעון סער לנתניהו, ומשגר לו מסר בוידיאו קצרצר: "ביבי, אתה יכול לקרוא לי גדעון, אתה יכול לקרוא לי ג׳, אתה יכול לקרוא לי גידי, זה לא משנה - ב-23 במרץ אני בא להחליף אותך".

 

אמש (מוצ"ש) הציג גדעון סער את הממשלה אותה הוא שואף להקים, כמובן לא תחת בנימין נתניהו וללא הערבים או איתמר בן גביר.

תחת הסלוגן "ממשלה בשבילו (או) ממשלה של כולם" השיקו בתקווה חדשה את הסיסמה החדשה "ראש ממשלה של כולם" עם תיעוד של גדעון סער במרכז ולצידו נפתלי בנט ויאיר לפיד.

תחת הסלוגן "ממשלה בשבילו" מציגים בתקווה חדשה את ראש הממשלה ולצידו איתמר בן גביר מימין מנסור עבאס כשסער רומז כי לא יקים ממשלה איתם.

מי שלא מופיעים בתמונה, הם ראשי המפלגות החרדיות, כאשר סער מעביר מסר בכך שהוא נמנע מלשתף איתם פעולה, אך הוא אינו משתמש בחרדים כלצד נתניהו כדי להשמיצם כפי שנוהגים אחרים.

את שלט החוצות החדש בחר סער להקרין גם על 'בית ז'בוטינסקי' להציב במקום הכואב ביותר לנתניהו ולליכוד - במצודת זאב, בו שוכן מטה הליכוד המרכזי מימים ימימה.

נציין כי בסקרים האחרונים גדעון סער ניצב כמפלגה השלישית בגודלה בכנסת הבאה, כאשר 'יש עתיד' של יאיר לפיד תופסת תאוצה וצוברת פער לעומת גדעון סער שזוכה כאמור רק במקום השלישי.

בתגובת הליכוד ניתן להבחין שהיחס לסער הינו בשמו הפרטי בלבד: "כששלטי החוצות של גדעון מודים שהוא לא יכול להקים ממשלה בלי השמאל בראשות לפיד, מצביעי הימין של גדעון ובנט חוזרים לליכוד כי הם יודעים שרק הליכוד יכול להקים ממשלת ימין על-מלא בלי רוטציה".

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום