מחדל אבטחה מטורף בצה"ל: כך הפורצים עובדים

מחדל אבטחה חמור! פריצה נוספת בוצעה לבסיס צה"ל בדרום, כאשר במהלכו כנופיות גנבים אספו מודיעין באמצעות רחפנים | כך נחשף הערב ב'חדשות 12'

קובי ברקת | חרבות ברזל 10.2.2021 | 21:34

צללית. אילוסטרציה צילום: Hassan Jedi/Flash90

יומיים לאחר החדירה החמורה לבסיס נבטים של חיל האוויר, חדירה שגררה חיפושים נרחבים בהשתתפות סיירת שלדג שבסיומה ברח החשוד מחוץ לבסיס, כעת מדווח כי כנופיות פורצים עושות לראשונה שימוש באמצעות כלי טייס - טיסנים ורחפנים במסגרת פריצות לבסיסי צה"ל.

כפי שדיווח הערב כתב הדרום של חדשות 12, תמיר סטיינמן, כנופיות פורצים עושות לראשונה שימוש באמצעות כלי טייס - טיסנים ורחפנים שתצפתו מהשמיים וכך אספו מודיעין על מה שקורה בבסיס מחנה נתן על דרכי פריצה והימלטות. במקביל פגעו ברשת החשמל וגרמו לעלטה כדי שיוכלו בחסות החושך לפרוץ.

על פי הדיווח לצה"ל ולמשטרה היה מידע על כוונה לפרוץ פנימה ובכל זאת לא הצליחו למנוע זאת. בתחילת השבוע הבסיס נפרץ הפורצים חדרו לבסיס דרך הגדר, החשד הוא שהיעד היה אמצעי לחימה וציוד צבאי נוסף. הפורצים גנבו ציוד צבאי אחר. עד כה לא אותרו חשודים.

תגובת דובר צה״ל: ״בעקבות אירועים חריגים באזור, הועלתה רמת הכוננות של הבסיס באופן מיידי, לרבות תגבור האבטחה ועיבוי יעדי ההגנה. לא נגנבו נשקים, זוהתה פריצה בגדר שנחסמה באופן מיידי. בנוסף - בעקבות זיהוי כלי טיס אזרחיים במרחב הבסיס, נעשה שימוש באמצעיים טכנולוגיים בתיאום עם משטרת ישראל"

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום