זריקת עידוד: הפרשן שהותקף זוכה לתמיכה מנתניהו

בתחילת השבוע פרץ עימות חריף במהלך סיקור משפטו של רה"מ נתניהו אחרי שפרשן חדשות 13 תקף במילים קשות את הפרשן אבישי בן חיים | הבוקר זוכה האחרון לגיבוי מרה"מ נתניהו שקורא לו "לא להתרשם ממשטרת המחשבות"

קובי ברקת | תקשורת 10.2.2021 | 11:12

בנימין נתניהו/אבישי בן חיים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות המתקפות שעובר פרשן 'חדשות 13' אבישי בן חיים ובעיקר לאחר ההתקפה האחרונה שעבר על ידי עמיתו לערוץ ברוך קרא, בזמן סיקור משפט ראש הממשלה בנימין נתניהו, האחרון הביע היום תמיכה פומבית בבן חיים וקרא לו לא לפחד.

בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב נתניהו "‏אבישי בן חיים, אל תתרשם ממשטרת המחשבות. תמיד תמשיך לומר את האמת שלך".

כזכור, לפני יומיים התרחשה דרמה לא קטנה באולפן 'חדשות 13' כאשר הפרשן המשפטי של הערוץ, ברוך קרא, תקף באופן קשה את הפרשן לענייני חרדים של הערוץ אבישי בן חיים, אחרי שהאחרון חזר במהלך הדיון במסגרת משפטו של נתניהו על התאוריה הקבועה בה הוא מסביר כי ההגמוניה בישראל רודפת במשך שנים את ראש הממשלה. קרא, המקורב למערכת המשפט, זעם לפתע ותקף את בן חיים במילים קשות. 

במהלך השידור אמר בן חיים כי נתניהו הפך "ליעד מספר 1 של המערכת המשפטית". בתגובה אמר ברוכי קרא, "אתה פשוט משקר, זו לא דעה זה שקר". לאחר מכן הוא המשיך להתפרץ, קטע שוב ושוב את דבריו של בן חיים ואף ניסה להקטין אותו באמירות "אני הפרשן המשפטי של הערוץ".

הדברים הבוטים שהטיח קרא בבן חיים עוררו סערה גדולה שהתנקזה לרשת הטוויטר. הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל נתן את דעתו בנושא ומיהר לתמוך בבן חיים: "‏לא יודע מה יותר דוחה: ההתפארות העצמית כל 15 שניות "אני פרשן משפטי", הגידופים כלפי קולגה או הפסיקה ההלכתית "זו לא דעה, זה שקר". ועוד מי מדבר, עזריאל קרליבך. אבישי אל תיקח ללב, הם לא לרמה שלך".

בעקבות הביקורת הרבה, הפרשן ברוך קרא ניצל את שהותו של בן חיים לצידו באולפן והביע בפניו התנצלות על הדברים הקשים שהטיח בו בלהט הרגע.

"אבישי שב, אני רוצה להגיד לך משהו", פתח קרא. ברוך קרא אמר כי אינו רוצה להיכנס לנושא הוויכוח והדגיש כי הוא מעריך את בן חיים כפרשן וכן כחבר קרוב. "ואם נפגעת ממשהו שאמרתי" אמר קרא, "אז הנה, אני מתנצל".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום