שיא הקידמה: המכשיר שכובש את העולם משווק בנתיב מובייל

רבות דובר על הגלקסי s21, המכשיר המהפכני שתומך בטכנולוגיית הG5 ומאפשר גלישה מהירה ועוד מגוון יתרונות חדשניים רבים • נתיב MOBILE משיקה אותו בגרסה כשרה ולכם ניתנת הזדמנות בלעדית ליהנות מהמכשיר הכי איכותי כשהוא מסונן מתכנים בלתי ראויים

יוסף אור כתבה מקודמת | טכנולוגיה 25.1.2021 | 08:29

גלקסי s21 צילום: מתוך אתר נתיב

לא מכבר הכריזה סמסונג העולמית על ההשקה החגיגית של סדרת הגלקסי s21. מדובר באחד מסוגי הפלאפונים החכמים ביותר בעולם, שמלבד התמיכה שלו ברשת G5 המשדרגת את מהירות הגלישה לרמה המקסימלית, הוא מתאפיין בעוד רשימה ארוכה של שכלולים מתקדמים.

סדרת המכשירים מגיעה בשלושה דגמים גלקסי S21, גלקסי S21 פלוס וגלקסי S21 אולטרה. המכשירים החדשים מציגים איכות תמונות והסרטות עם חדות מדהימה, עדשה רחבה יותר מהרגיל והם מעניקים חוויית גלישה וצפייה מרשימים. כמו כן, המכשירים החדשים מתאפיינים בהטענה מהירה וחיי סוללה ארוכים מהרגיל.

דגם האולטרה תומך בעט מגע המאפשר להשתמש בעט לכתיבה על המסך, ציור, עריכת וידאו, הפעלה מרחוק של המצלמה ועוד.

ה-Galaxy S21 מציג גם נראות מודרנית ומגיע במגוון צבעים יחודיים עם קווי עיצוב שטרם נראו כמותם וכן מפרט טכני עשיר מתקדם.

כל המכשירים החדשים מגיעים עם תקן IP68 לעמידות במים ואבק.

כעת, לאור ההסכם הבלעדי של חברת נתיב מובייל עם סמסונג העולמית, ניתנת אפשרות בלעדית ללקוחות החברה ליהנות מהמותג המוביל בעולם הסמארטפונים, כאשר הוא מגיע עם מערכת שמסננת תכנים שאינם ראויים בשעת גלישה.

חברת נתיב נחשבת לחברה המובילה בתחום הגלישה החכמה והבטוחה, הן בשל המערכת המעודכנת שמציגה את הסינון המתקדם ביותר וגם בשל המבחר האדיר של מכשירים ניידים המשווקים בגרסה כשרה ומוגנת. שיווק הגלקסי s21 הוא עוד צעד משמעותי שהיא עושה במהפכת הסלולר אותה מובילה.

יש לציין כי כבר בימים אלו החלה החברה לשווק את הגלקסי המשוכלל וההיענות במגזר החרדי בשיאה.

מחברת נתיב נמסר: "אנו משתדלים תמיד להיות צעד אחד לפני כולם בכל הנוגע לסלולר כשר. גם מבחינת בקרת הסינון המשוכללת וגם מהבחינה הזו שאנו הראשונים להשיק את המכשירים המתקדמים בעולם בגרסתם הכשרה. אנו שמחים להמשיך להוביל ולהיות חלוצים בכל הנוגע למהפכת הסלולר הכשר".

ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים, או להתקשר לטלפון: 074-700-17-17

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום