תיעוד: בני ברק בוערת; העיר הפכה לזירת קרב

מזה שעות ארוכות, מאות נערי שוליים משולהבים, מתפרעים בעיר בני ברק ושורפים כל חלקה טובה • תושב העיר ל'בחדרי': "הילדים מבוהלים מרעש הנפצים ומהצעקות, לא נרדמים כבר כמה שעות, העשן נכנס לנו הביתה, זה פשוט סיוט מה שקורה פה"

קובי בורנשטיין | חדשות בארץ 24.1.2021 | 23:15

בני ברק בוערת צילום: אבי גדלוביץ'-בחדרי חרדים

וונדליזם בעיר בני ברק: מאות נערי שוליים מתפרעים בעיר מזה מספר שעות ומזיקים לרכוש ולמנוחת התושבים. הנערים שורפים פחי אשפה ועמודי תאורה, מזיקים לרכוש, מיידים אבנים, מדליקים נפצים, עוקרים תמרורים ומנתצים רמזורים.

צילום: אבי גדלוביץ', בחדרי חרדים

 

כמו כן, במהלך משמרת איסוף אשפה על ידי העירייה, משאית 542 הוקפה במפגינים ברחוב כהנמן בעיר. המפגינים הסתערו על המשאית, רגמו אותה באבנים והשליכו חזיזים לעברה. כתוצאה מכך נגרם לה נזק.

 

התושבים המתגוררים לאורך הציר, מספרים ל'כל רגע' כי "הילדים מבוהלים מרעש הנפצים ומהצעקות, לא נרדמים כבר כמה שעות, העשן נכנס לנו הביתה, זה פשוט סיוט מה שקורה פה".

תושב אחר סיפר ל'כל רגע': "מהבוקר פחדתי לצאת עם הרכב מהחניה כי לא ידעתי מה יקרה לי. עכשיו כשירדתי ראיתי שכל האיזור שרוף ומלא אשפה ואבנים שהשליכו הבחורים. הילדים שלי לא ישנים כבר כמה שעות. זה ביזיון".

מוקדם יותר דיווחנו כי לאחר עצרת החירום בגג עיריית בני ברק, שנערכה בעקבות המצב בעיר, בה השתתפו חברי כנסת מש"ס ויהדות התורה - ראש העיר בני ברק, אברהם רובינשטיין וסגנו חנוך זייברט, שהגיעו לזירת ההפגנות בצומת רבי עקיבא/השומר בעיר יחד עם חבר הכנסת יצחק פינדרוס הותקפו על ידי המפגינים.

עשרות נערי שוליים הקיפו את השלושה וצעקו לעברם קריאות כגון "המערכת מושחתת" ו"תתפטרו" ואף דחפו אותם וזרקו לעברם אבנים, מה שאילץ אותם להימלט מהמקום ברכבים.

צילום: אבי גדלוביץ', בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום