העתיד שלך באשדוד: תכירו את רובע הנחל

בשנים האחרונות הפכה העיר אשדוד לאחת מהערים המבוקשות בישראל. יותר ויותר ישראלים מבינים את מה שהתיירים גילו כבר מזמן. מדובר בעיר קיץ ונופש מהיפות והאטרקטיביות במזרח התיכון

כתבה מקודמת | כלכלי 24.1.2021 | 07:23

אשדוד צילום: פלאש 90

הנדל"ן בזינוק

כמו בכל הארץ גם באשדוד מחירי הדיור נסקו, אך עם זאת העיר שנמצאת כל כך קרובה לת"א וראשון לציון, זולה מהם בצורה משמעותית ומשקפת אטרקטיביות קניה גדולה מאוד. המשקיעים רואים באשדוד עיר גדולה, חזקה, ואטרקטיבית מאוד מבחינת ההשקעה, התשואה, ורמת החיים. הדוגמא הכי חמה לכך ניתן למצוא במשקיעים שהשקיעו את כספם ברובע הנחל (תכנית עירייה לבניית שכונת מגורים בת 15,000 יחד' דיור על עתודת הקרקע האחרונה בעיר) והשיגו תשואות גבוהות על הקרקע.

רובע הנחל- רובע העתיד של אשדוד

רובע הנחל מקודם על משרד השיכון ועיריית אשדוד ובעתיד ככל הנראה יהפוך לשכונת מגורים חזקה מאוד בעיר. המגמה באשדוד ברורה – המחירים שזינקו בעיר ככל הנראה לא יעצרו בזמן הקרוב. עתודות הקרקע באשדוד לא רבות והביקושים גבוהים מאוד, כל יועצי הנדל"ן והמומחים בתמימות דעים לגבי העיר ומסמנים אותה כלהיט הנדל"ן הבא של השנים הקרובות, מה שמבטיח זינוק נוסף וגדול במחירים.

העירייה ומשרד השיכון מקימים את הרובע במשולש חקלאי – בין אשדוד במערב, בני דרום וניר גלים מצפון וכביש 4 ממזרח. התכנון הגדול להפוך את הקרקע החקלאית לשכונת מגורים חדשה באשדוד וזאת ללא ספק בשורה עבור זוגות צעירים, משפרי דיור, ומשקיעים כמובן.

"משקיעים זריזים ששמעו על תכנית העירייה ברובע הנחל הזדרזו ורכשו בשנים האחרונות מגרשים להשקעה. ככל שהתוכניות מתקדמות שווי הקרקע כמובן עולה וכבר עתה, עוד בטרם יצאה התכנית לפועל הם הרוויחו עשרות ומאות אחוזים, בהתאם לשלב בוא הם נכנסו לעסקה" עם הרוח הגבית מהבריזה של אשדוד, ההשקעה הגדולה של העירייה, והישראלים הרבים שזורמים לעיר, אפשר בהחלט להבין שאשדוד צועדת קדימה ורכישת קרקע להשקעה ברובע העתיד של העיר הינה השקעה כספית חכמה המקפלת בתוכה פוטנציאל השבחה ענק.

חברת k group רכשה 6 דונם ומצרפת להשקעה משקיעים נוספים

במחיר של 190,000 שח בלבד ליחידת קרקע

ניתן לקבל את כל הפרטים בטלפון:  072-395-2212  

ניתן למלא את הטופס הבא ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים


רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום