חידת מוצ"ש: 'כל רגע' מפנק עם נופשים ושוברים

חידת מוצ"ש ב'כל רגע' היא אחת הפינוקים הטובים עבור כל בני המשפחה. בנוסף אם תענו נכונה תיכנסו להגרלה מטורפת על אירוח בצימר עם בריכה מחוממת / דירת נופש מפוארת / שובר קנייה בסך 1000 ₪ עבור קניית רהיטים • אל תפספסו

חני לוין | חרדים 23.1.2021 | 23:05

חידת מוצ''ש צילום: pixabay

חידת מוצ"ש ב'כל רגע' מתאימה ומהנה לכל המשפחה. כל מה שעליכם לעשות זה לקרוא ולהבין את החידה ההלכתית, להתייעץ ולשאול בכדי לדעת את התשובה.

חושבים שעליתם על התשובה, מצוין. שלחו אלינו לוואטספ או למייל את התשובה ואם עניתם נכונה יתכן ותקבלו שובר נופש או שובר קנייה בחנות היוקרתית ושולחן השבת בביתכם ייהפך לאירוע.

החידה: כיצד ייתכן שאשה תדליק נרות שבת והבעל אינו יוצא יד"ח, לא במצווה ולא בהדלקה?

 

פרס ראשון:

מזכה בחוויית אירוח מפוארת ומקסימה ליום ולילה באחד מימי השבוע בגליל המערבי ביישוב 'בוסתן הגליל' (ליד נהריה), צימר זוגי עם ברכה מחוממת פרטית ומפנקת במיוחד.

מתחם נופש ייחודי מסוגו המציג 5 צימרים כפריים וסוויטה מפוארת המוקפים בגינה גדולה ומטופחת הכולל בריכת שחייה ענקית ומחוממת וג'קוזי ספא מפואר. כל אחת מיחידות המתחם מציעה אבזור מלא, אווירה מדהימה, נקיון ותחזוקה ברמה גבוהה, פרטיות מוחלטת ומחיר משתלם ומפתה במיוחד!

מתחם האירוח תוכנן היטב עם השקעה וחשיבה רבה על כל פרט ופרט. מפרט פנימי מדוקדק הכולל כלי מיטה איכותיים ומזרן מפנק, מקלחון זרמים, מוצרי רחצה ומגבות, מטבחון מצויין בכלי הגשה, מקרר, מיקרוגל ופינת קפה עשירה, מיזוג אוויר ופינת ישיבה זוגית עם תאורת חדר מיוחדת.

המקום מיועד לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות לכל מטרה. להזמנות חייגו: 052-623-2323

פרס שני:

מזכה בחוויית אירוח מפוארת ומקסימה ליום ולילה באחד מימי השבוע בדירה הכי מפנקת בטבריה עם נוף עוצר נשימה לכינרת בשכונת קריית שמואל B&B LAKE VIEW

המקום כולל: שני חדרי שינה גדולים, 3 מיטות זוגיות, מטבח מאובזר עם נוף לכינרת, ג׳קוזי מפנק, פינת מנגל ועוד הרבה פינוקים והכי חשוב במחירים הכי טובים שיש, לסגירת תאריכים חייגו: 0524499904

פרס שלישי:

מזכה בשובר של 1000 ₪ לקנית רהיטים בחנות - 'מרכז הזול רהיטים' – חנות הרהיטים הזולה בארץ.

לשליחת התשובה אנא הקפידו על הפרטים הבאים:

  • שם מלא ומשפחה
  • עיר מגורים
  • מספר טלפון
  • התשובה תכלול עד עשר מילים. תשובה שתתקבל יותר מעשר מילים לא תקלט במערכת.
  • את התשובה ניתן לשלוח לוואצאפ: 0534158442 או למייל: 0534158442b@gmail.com

הסבר וכללי השתתפות:

  1. בכל מוצ"ש תעלה חידה, ארבעה ימים יתאפשר לענות עליה, היום אחרון לשליחת תשובות יהיה ביום רביעי לאותו השבוע.
  2. כל משפחה יכולה לשלוח תשובה אחת בלבד.
  3. ביום חמישי שבאותו שבוע יתפרסמו תוצאות הזכייה באתרינו.
  4. הזוכים יקבלו הודעה פרטית למספר הוואצאפ או המייל שלהם.
  5. הזוכה הראשון יקבל נופש זוגי ליום ולילה באחד מימות השבוע בצימר ביישוב 'בוסתן הגליל' הכולל בריכה פרטית מחוממת. הזוכה השני יקבל נופש זוגי ליום ולילה באחד מימות השבוע בדירת אירוח מפנקת בעיר טבריה. הזוכה השלישי יקבל שובר בסך 1000 ₪ לקניית רהיטים בחנות 'מרכז הזול רהיטים'.
  6. במידה ורק שלשה אנשים יענו תשובה נכונה לא תהיה צורך בהגרלה. אך אם יתקבלו מעל לשלושה תשובות נכונות, הפרסים יוגרלו בין כל העונים נכונה.

בהצלחה רבה.

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום