איבד אבא, אמא ואח בתוך חודש: יהודה משי זהב מצדיק את הדין

לאחר לכתו של אביו בעיצומה של השבת משגר יהודה משי זהב הודעה כאובה בה הוא מקבל על עצמו את הדין, לאחר שאיבד בתוך חודש את אחיו, אביו ואמו | "אבל אני מבטיח לך שאפילו בהסתרה שבתוך ההסתרה, בוודאי גם שם נמצא ה' יתברך"

קובי בורנשטיין | חרדים 23.1.2021 | 19:02

יהודה משי זהב ואביו זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

בתוך השלושים על אחיו הגדול ר' משה ז"ל והשבעה על אמו מרת שרה זיסל משי זהב ע"ה, יו"ר זק"א יהודה משי זהב איבד את אביו ר' מנחם מנדל ז"ל שהלך לעולמו לאחר שהתמוטט ביום שיש האחרון והוא בן 84 שנים.

בהודעה כאובה הצדיק עליו יהודה משי זהב את הדין וכתב כי "אני יודע שכשאבא נותן מכות זה רק מאהבה".

"עלה המוות בחלוננו, שבר על שבר על שבר הושברנו, מכה אחר מכה", כתב משי זהב. "אחי הצעיר משה ז"ל, אמי מורתי ז"ל ועכשיו אבי מורי ז"ל, כל זה בתוך שלושים יום, גדול כים שברנו, מי ירפא לנו?".

הוא הצדיק עליו את הדין וכתב "ריבונו של עולם, אני יודע שאתה מעמיד אותנו בניסיון, ניסיון קשה וכואב. אוי, כמה כואבבבב. אבל אני מבטיח לך שאפילו בהסתרה שבתוך ההסתרה, בוודאי גם שם נמצא ה' יתברך. כי אני יודע שכשאבא נותן מכות זה רק מאהבה. אמשיך לאהוב אותך בכל לבבי, בכל נפשי ובכל מאודי. ללכת בדרך התורה והמצוות, להגביר פעלים במעשי החסד והרחמים, כפי שחינכו אותי הורי היקרים ז"ל. הנאהבים והנעימים שבחייהם ובמותם לא נפרדו. שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד".

מסע הלוויה הערב (מוצאי שבת קודש, פרשת בא) בשעה 22:15 מבית הלוויות שמגר בירושלים להר הזיתים שם ייטמן. 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום