פיצה האט מתכננת משלוחי פיצות באמצעות רחפנים

נשמע כמו חלום. בחברת 'פיצה האט' מתכננים להתקדם טכנולוגית ולהגדיל את מאגר הלקוחות באמצעות משלוח פיצה עד הבית או החניון על ידי רחפן

יענקי פרבר | טכנולוגיה 20.1.2021 | 07:30

רחפן. אילוסטרציה צילום: pixabay

חברת 'פיצה האט' מתכננת רובוטים מעופפים (רחפנים) שיסייעו להם במערך המשלוחים. הרשת מתכננת לשלוח רחפנים לסייע למשלוחנים בישראל כחלק מתוכנית בדיקה שתושק בחודש יוני הקרוב.

על פי הדיווח ב'וול סטריט ג'ורנל', במקום להטיס פיצות ישירות לבתי הלקוחות, הרחפנים יישאו הזמנות רבות לאזורי נחיתה כמו חניונים שבהם הנהגים יאספו אותם מהחניון לבית הלקוח המזמין.

התוכנית תעניק ל'פיצה האט' אפשרות לבדוק את טכנולוגיית הרחפנים בגבולות התקנות המחמירות של ישראל. עוד דווח, כי משרד התחבורה במדינה יאפשר לחברה להשתמש רק ברחפנים קטנים לניסוי באמצעות חנות אחת כבסיס האם. התכנון כי החנות תוכל לתת שירות ל-7,000 בתי אב כשבדרך כלל אינם יכולים להזמין משלוח מאותו מקום.

"משלוח פיצה עם רחפן זה דבר מגניב לדבר עליו, אבל זה לא מציאותי לחשוב שאנחנו נראה רחפנים עפים בשמיים ומפילים פיצות לחצרות של כולם בקרוב", כך אמר ל'וול סטריט ג'ורנל', עידו לבנון מ'מערכות דרגונטייל', שבודק את כשירות הרחפנים עבור חברת 'פיצה האט'.

עוד דווח, כי הרחפנים לא יוכלו להטיס כמות גדולה של מגשי פיצה בו זמנית, שכן הרחפן מסוגל לשאת רק כ-3.5 ק"ג, בערך במשקל של שתי פיצות גדולות ובקבוק קולה.

נשיא 'פיצה האט' בישראל אודי שמאי אמר כי הוא מקווה שיהיה אפשר לשאת משקל של 9 קילו עד חודש יוני הקרוב.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום