אבל ברמת אלחנן: הרב מויאל נפטר מהקורונה

נגיף הקורונה ממשיך לגבות קרבנות: רבי אהרן מויאל זצ"ל מחשובי תושבי שכונת רמת אלחנן ומהדמויות המוכרות בשכונה שכל חייו פעל למען הכלל נפטר ל"ע מהנגיף 

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 19.1.2021 | 10:05

צילום: באדיבות המצלם

אבל ועצבות בשכונת רמת אלחנן בבני ברק הבוקר (שלישי) עם הישמע הבשורה על פטירת הרה"ג רבי אהרן מויאל זצ"ל מהדמויות החשובות בשכונה בבני ברק מי שהקים את הגנרטור בשכונה והיה ממקורביו של המרא דאתרא הגר"י זילברשטיין והוא בן 63 בפטירתו. 

המנוח נפטר לאחר שנדבק בנגיף ואושפז במצב קשה מאוד במרכז הרפואי שיבא בתל השומר, אמש הוסיפו לו את השם 'רפאל' כסגולה לרפואה אך למגינת לב נגזרה הגדרה והוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

רבי אהרן זצ"ל נולד בבני ברק לאביו רבי מסעוד זצ"ל בבחרותו למד בישיבה לצעירים ברמת השרון אצל הגאון רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל ולאחר מכן בישיבה בחמד אצל הרב קרול זצ"ל ולאחר מכן בישיבת גרודנא שם עלה ונתעלה.  

לאחר חתונתו למד בכולל בהרצליה אצל הגאון רבי יחיאל יצחק יעקובוביץ זצ"ל רבה של הרצליה. 

רבי אהרן כל כולו היה למען הכלל, היה בעל מידות נאצלות שבחיים לא אמר מילה רעה על אדם, "הוא היה מלאך" אומרים מכריו בשיחה עם 'כל רגע' "חסרים לנו דמויות כאלו בעולם הזה, הוא האיר פנים לכל אדם מגדול ועד קטן בצורה מופלאה".

בשכונת רמת אלחנן הקים את הגנרטור כשר לחשמל בשבת והיה ראש וראשון לכל דבר שבקדושה, כל דבר הוא היה הראשון שניצב ומוכן לסייע, הוא זכה לקרבה יתירה מהמרא דאתרא הגאון רבי יצחק זילברשטיין שחיבבו וקרבו בצורה מיוחדת

הותיר אחריו דור ישרים מבורך, שבעה ילדים שמתוכם שניים שטרם זכה להוביל לחופה. אחותו הגב' חוי שדמי מהנהלת סניף 'עזר מציון' במודיעין עילית. 

על מסע הלוויה נמשיך ונעדכן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום