סער משיב בעקיצה לנתניהו: "דרעי לא הפטרון שלי"

שעות לאחר שיו"ר ש"ס דרעי התרברב בציבור כי יצליח לאחר הבחירות להשיב את גדעון סער ונפתלי בנט לגוש הימין תחת נתניהו, סער משיב לו הערב בפומבי, בכנסת בחירות וירטואלי | "אין לי שום כוונה להצטרף לשלטון שאנחנו רואים בצורה ברורה כיצד הוא תוקע את מדינת ישראל"

ארי קלמן | פוליטי 17.1.2021 | 23:00

גדעון סער/אריה דרעי צילום: מרים אלסטר/יונתן זינדל, פלאש 90

במענה לדברים שאמר מוקדם יותר היום (ראשון) יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כי יפעל להחזרת גדעון סער ונפתלי בנט לגוש הימין, סער משיב הערב בעקיצה לבנימין נתניהו.

בזום עם פעילים בחיפה, נשאל יו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער, האם אכן יסכים לחבור לגוש הימין במענה לבקשת אריה דרעי, ואמר: "שמעתי את דבריו של דרעי, אני מכבד אותו אבל אני רוצה לומר בצורה הברורה ביותר, אריה דרעי מעולם לא היה הפטרון שלי, אין סיכוי שהוא יהיה הפתרון שלי", זאת תוך שהוא משגר את העקיצה לכיוונו של ראש הממשלה נתניהו שנשען לא אחת על עבודתו של דרעי.

סער הוסיף: "אריה דרעי קובע בתנועת ש"ס - אנחנו נקבע את דרכה של תנועת תקוה חדשה. אנחנו מתכוונים להחליף את השלטון. אין לי שום כוונה להצטרף לשלטון שאנחנו רואים בצורה ברורה כיצד הוא תוקע את מדינת ישראל במשך שנתיים ומעדיף אינטרסים אישיים ופוליטיים על האינטרס הלאומי".

כזכור, דרעי התחייב בנאומו הבוקר כי ביום שאחרי הבחירות, הוא יפעל להביא את גדעון סער ואת נפתלי בנט לממשלה בראשות נתניהו: "אפעל להביא את גדעון סער ידידי ואת נפתלי בנט בצורה הכי מכובדת להביא אותם למחנה הימין. הם יקבלו את התפקידים הראויים להם לפי תוצאות הבחירות". אמר בכנס פתיחת קמפיין הבחירות של מפלגת ש"ס והוסיף, "אדרבה, אני מאחל להם בהצלחה שיבואו כמה שיותר קולות מהמחנה המרכז - שמאל שתהיה לנו ממשלה גדולה".

במפלגתו של סער 'תקווה חדשה' הגיבו אז לדברי דרעי: "אנחנו מודיעים לאריה דרעי: זה לא יקרה. גם דרעי מבין שנתניהו איבד את אמון רוב הציבור. אין לנתניהו 61 ואין לנתניהו ממשלה. כל מה שהוא יודע להציע למדינת ישראל זה עוד ועוד מערכות בחירות וחוסר יציבות פוליטית וכלכלית. מה שנתניהו לא".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום