הפגנות הימין נמשכות; עצורים במחאה בירושלים

שלושה שבועות לאחר מותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל וההפגנות ממשיכות • מאהל מחאה הוקם הערב בירושלים • שני מפגינים נעצרו בחשד להפרת הסדר הציבורי

קובי ברקת | חדשות בארץ 11.1.2021 | 23:49

מחאת נוער הגבעות בירושלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שלושה שבועות להרג הנער אהוביה סנדק ז"ל וההפגנות ההמוניות הקוראות לחקור את מותו שעל פי הטענות נגרם על ידי שוטרים - ממשיכות. מאהל מחאה הוקם הערב (שני) בירושלים. 

בירושלים מול המטה הארצי, מתקיימת כעת הפגנה. במקום מספר עצורים, וישנם דיווחים על ניסיונות לחסום את הכביש ואת הרכבת הקלה ועל עימותים עם שוטרים. עורכי דין מארגון חוננו מעניקים סיוע משפטי לעצורים.

מארגוני הימין נמסר כי החל מהיום, מידי יום תעמוד משמרת מחאה מול המשרד לביטחון פנים בירושלים בין השעות 9:00-21:00, במקום הוקם אוהל מחאה, ולמקום צפויים להגיע אישי ציבור ופעילים רבים. בנוסף במקום יעבירו רבנים שיעורים לזכרו של אהוביה ז"ל. המוחים דורשים מהשר אוחנה להקים ועדת חקירה חיצונית שתחקור את התנהלות ימ"ר ש"י ואת הרג הנער.

הפגנות נוספות מתקיימות כעת באריאל, קוממיות, גוש עציון, בית שמש, בצמתים ברחבי יו"ש ובמקומות נוספים.

ממשטרת ישראל נמסר כי "בשעה זאת נערכת מחאה סמוך למטה הארצי בירושלים בה משתתפים עשרות מפגינים שחלקם ניסו לחסום את התנועה במקום. כוחות המשטרה במקום פועלים לשמירת הסדר וצירי התנועה פתוחים. עד כה עוכבו ונעצרו 2 מפגינים שהפרו את הסדר במקום".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום